اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

هنرنمایی بسیجیان در جذب حداکثری افراد است

فرماندار همدان با بیان اینکه هنرنمایی بسیجیان در جذب حداکثری افراد است، گفت: بسیجیان باید تحول‌آفرین باشند.

هنرنمایی بسیجیان در جذب حداکثری افراد است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حسن قهرمانی‌مطلق ظهر امروز در جلسه شورای دانش‌آموزی همفکری آینده‌سازان در همدان اظهار داشت: دانش‌آموزان و نخبگان، مایه دلخوشی و گسترش فرهنگ اسلامی ایرانی هستند و نتیجه آن به عینیت در آمدن این فرهنگ در کشور‌های بیداری اسلامی است.

وی با بیان اینکه هر کس دلش برای ایران و دین بتپد بسیجی است، ادامه داد: بسیجیان باید به دنبال راهکار‌هایی برای جذب حداکثری افراد باشند.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به ایام دهه کرامت خاطرنشان کرد: در عرصه الگوپذیری، باید از انسان‌های نمونه و برگزیده‌ای مانند حضرت زهرا(س) و حضرت معصومه (س) الگو گرفت.

وی خطاب به بسیجیان یادآور شد: انسان‌ها در یک مسیر مثبت یا منفی گام برمی‌دارند که در همان مسیر نیز تا پایان ادامه می‌دهند و ما امیدواریم شما مسیر مثبت و روشنی را انتخاب کنید تا در آن به موفقیتی برسید که افتخار نظام اسلامی باشید.

قهرمانی‌مطلق با اشاره به سخنرانی‌های اخیر رهبری و طرح سئوالات مختلف در زمینه‌های گوناگون عنوان کرد: رهبری در سخنرانی اخیر خود سئوالات زیادی مطرح کردند که بهتر است این سئوال‌ها را از خودمان داشته باشیم تا ببینیم که در کدام بخش‌ها ضعف داریم.

*در انجام کار جمعی همه ما ضعیف هستیم

وی ادامه داد: در انجام کار‌ها یک کار خصوصی، دولتی و تعاونی داریم اما اگر با دقت نگاه کنیم می‌بینیم که در کار جمعی ضعیف هستیم.

فرماندار همدان ابراز داشت: همیشه و در همه حال شکست‌خورده‌های ما در کار تعاون هستند و این نشان از این دارد که در انجام کار‌های جمعی هماهنگی لازم را نداریم و ضعیف عمل می‌کنیم.

*دشمن در تلاش برای سوق دادن ما به سمت مصرف گرایی است

وی با تأکید بر برنامه‌های دشمن برای سوق دادن ما به سمت مصرف‌گرایی افزود: تمام برنامه‌ها از تابلو‌های تبلیغاتی گرفته تا فضای جامعه و نوع زندگی، طوری تنظیم شده تا همه را به سمت مصرف‌گرایی سوق می‌دهند.

قهرمانی‌مطلق تصریح کرد: بسیجیان باید دقت داشته باشند در زمینه ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی وارد عرصه فعالیت شوند.

*دانش‌آموزان بسیجی در مقابل دشمن تحول‌آفرین باشند

وی خطاب به دانش‌اموزان حاضر در جلسه ادامه داد: شما به عنوان نخبگانی که می‌تواند اثرگذار باشد باید در این وادی وارد شده و تحول‌آفرین باشید.

فرماندار همدان گفت: با نگاهی به تفاوت‌های زندگی ایرانی اسلامی و زندگی غربی، باید به سبک زندگی ایرانی اسلامی برگردیم و برنامه‌ها توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

انتهای پیام/89007/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول