اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیین تودیع و معارفه فرمانده بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) جم عنوان شد

ریزی:بسیج پیش‌قراول مردمداری است

فرمانده سپاه شهرستان جم گفت: بسیج پیش‌قراول مردمداری است.

ریزی:بسیج پیش‌قراول مردمداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالرضا ریزی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) شهرستان جم اظهار داشت: استکبارگران در چند سال اخیر در راستای ضربه زدن به نظام اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند و برنامه‌های متعددی برای تضعیف نظام انجام داده‌اند.

وی با اشاره به ویژگی‌های سپاه و بسیج خاطرنشان کرد: حضرت امام (ره) با تشکیل شجره طیبه بسیج نعمت بزرگ الهی را به انقلاب داد و هنوز از ثمره این نعمت در حال استفاده هستیم و راز و رمز بسیج و ماندگاری آن مردمی بودن و ولایت فقیه است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد: میزان بسیجی بودن هر فرد را به میزان ولایت‌مداری آن می‌توان شناخت و بسیج به هیچ عنوان خود را دست‌مایه اختلافات قومی و قبیله‌ای نکرده و نخواهد کرد.

وی افزود: بسیج از دل مردم بیرون آمده و در دل همه عالم نیز نفوذ کرده است و بسیج به‌ عنوان یک تفکر اصیل در جای جای جهان در حال انتشار است و اگر ولی امر مسلمین نظر بر اتحاد و مردم و ساده زیستی دارد باید پیش‌قراول این مردمداری بسیج باشد.

فرمانده سپاه شهرستان جم گفت: بسیجیان در همه شرایط در خط ولایت فقیه بوده و هستند و بسیجیان در راه حفظ ارزش‌ها و معنویات از جان مایه می‌گذارند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خدمات خالصانه حاج عباس هوشمند تجلیل و طی حکمی از جانب فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم، جواد روشن‌پور به سمت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع) چاهه منصوب شد.

انتهای پیام/2451/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول