اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار آبنوش:

راهیان نور از اولویت‌های بسیج و سپاه است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) گفت: ارائه مطلوب اردوی راهیان نور یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سپاه و بسیج است.

راهیان نور از اولویت‌های بسیج و سپاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش عصر امروز در حاشیه مراسم امضای تفاهمنامه همکاری سازمان اردویی و گردشگری سپاه استان با اداره کل حج و زیارت استان قزوین که در دفتر فرماندهی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار شد، ارائه مطلوب اردوی راهیان نور را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سپاه و بسیج ذکر کرد.

وی بیان داشت: اردوی راهیان نور از آن جهت حائز اهمیت است که تمام اقشار را می‌توان در قالب یک برنامه فرهنگی بسیج کرد که با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمن باید نگاهی خلاقانه و دقیق‌تر به این مجموعه داشت.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین، برنامه‌ریزی و کیفیت مطلوب در ارائه برنامه‌ها به ویژه در رده‌های دانش‌آموزی و دانشجویی را بسیار مهم عنوان و تأکید کرد: حضور روحانیت در اردوی راهیان نور تأثیر بسزایی در رشد و تعالی این برنامه عظیم فرهنگی دارد.

وی در ادامه اهتمام ویژه همه مسئولان راهیان نور برای اسکان هرچه بهتر زائران در این سفر معنوی را خواستار شد.

آبنوش خاطرنشان کرد: برای اجرای برنامه‌های فرهنگی به ویژه راهیان نور همه سازمان و نهادها باید یکدیگر را در هرچه بهتر این پروژه عظیم فرهنگی یاری کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق حماسه اقتصادی، اذعان داشت: این همکاری‌ها می‌تواند هزینه‌ها را کاهش داده و ما را در زمینه تحقق این حماسه یاری کند.

وی در ادامه به شوق بسیار ملت ایران برای زیارت عتبات عالیات اشاره و تأکید کرد: این مهم از عنایات ائمه اطهار (ع) به ملت ایران است و از فرصت‌هایی است که هر کشوری این ظرفیت را ندارد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) با اشاره به تأکید رهبری مبنی بر اصلاح اوضاع فرهنگی کشور اظهار کرد: نباید از این مسئله مهم غافل شویم چراکه یکی از شاخه‌های کار فرهنگی، اردوهای عتبات عالیات و راهیان نور است که به مدد ارتباط با اهل بیت (ع) و شهدا افراد جامعه را متحول می‌کند.

آبنوش در پایان با ابراز امیدواری از وجود مدیران و مسئولان ارزشی استان گفت: انجام یک کار فرهنگی و تأثیرگذار نیازمند همکاری و لبیک همه مسئولان به فرامین رهبر فرهیخته انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/77008/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول