اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد

اجرای برنامه‌های بخش کودک و نوجوان جشنواره امام رضا در 15 استان

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: برنامه‌های کارگروه کودک و نوجوان جشنواره امام رضا (ع) در 15 استان کشور به مرحله اجرا در می‌آید.

اجرای برنامه‌های بخش کودک و نوجوان جشنواره امام رضا در 15 استان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید صادق رضایی امروز در مراسم افتتاحیه برنامه‌های کارگروه کودک و نوجوان جشنواره امام رضا (ع) که در سالن همایش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم برگزار شد با اشاره به نقش این کانون در جشنواره امام رضا(ع) بیان کرد: کانون در کارگروه کودک و نوجوان عضویت داشته و در سال‌های اخیر توانسته است در جشنواره امام رضا فعالیت‌های خود را گسترش دهد.

وی با اشاره به اجرا درآمدن برنامه‌های کارگروه کودک و نوجوان جشنواره امام رضا (ع) در 15 استان تصریح کرد: در دیگر استان‌ها در طول سال شاهد برگزاری هفته رضوی هستیم.

وی با اشاره به آغاز برنامه‌های دهه کرامت از قم و پایان آن در مشهد مقدس اضافه کرد: 16 برنامه مهم و کلیدی از سوی کارگروه کودک و نوجوان جشنواره امام رضا (ع) تدوین شده است و در طول دهه کرامت بیش از 50 هزار نفر زیر پوشش این برنامه‌ها قرار می‌گیرند.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به‌ویژه در خصوص برگزاری هفته‌های رضوی این برنامه‌ها در طول سال به اجرا در می‌آیند.

وی ضرورت اهتمام خانواده‌ها به آموزش مباحث فرهنگی به کودکان و نوجوانان را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: باید مفاهیم رضوی در قالب زبان مورد پذیرش کودکان از جمله قصه تعریف شود و باید شرایط کشور به گونه‌ای باشد که تا چند ماه مباحث رضوی در جامعه جریان داشته باشد.

رضایی ضرورت ارائه آموزه‌های رضوی به فرزندان از سنین پایین را مورد توجه قرار داد و گفت: باید کاری کنیم که مباحث رضوی در مجموعه دایره لغات کودکان قرار بگیرد.

انتهای پیام/2258/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول