اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تربیت بدنی سپاه بابلسر خبر داد

تدوین لوح ویژه‌ای از پیام شهید باغبانی از حرم حضرت زینب (س) تا حرم امام رضا(ع)

رئیس تربیت بدنی سپاه بابلسر گفت: لوح مخصوصی از پیام شهید باغبانی از حرم حضرت زینب (س) تا حرم امام رضا (ع) آماده شده که توسط دوچرخه‌سواران بسیج تور سبز بابلسر به آستان قدس رضوی اهدا می‌شود.

تدوین لوح ویژه‌ای از پیام شهید باغبانی از حرم حضرت زینب (س) تا حرم امام رضا(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، سید جواد حسینیان ظهر امروز در مراسم بدرقه گروه شش نفره دوچرخه‌سواران بسیج تور سبز بابلسر اظهار داشت: با حمایت سپاه پاسداران، حوزه صاحب الزمان(عج) و بیمه ایران شهرستان بابلسر، گروه شش نفره دوچرخه‌سواران بسیج تور سبز بابلسر از منزل شهید هادی باغبانی با استقبال رسمی مسئولان عازم مشهد مقدس شدند.

وی انتقال پیام شهدای گرانقدر با عنوان مقاومت و ایستادگی را از اهداف مهم دوچرخه‌سواران بابلسری برشمرد و افزود: پیام‌هایی از زبان شهید باغبانی در قالب لوح آماده شده است که دوچرخه‌سواران در طول مسیر حرکت، این پیام‌ها را به نواحی بسیج مقاومت شهرهای عبوری اهدا می‌کنند.

حسینیان بیان داشت: همچنین لوح مخصوصی از پیام شهید باغبانی از حرم حضرت زینب (س) تا حرم امام رضا (ع) آماده شده که توسط دوچرخه‌سواران بسیج تور سبز بابلسر به آستان قدس رضوی اهدا می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: همچنین پیامی از سوی دوچرخه‌سواران بسیج بابلسر و دست اندرکاران اعزام این گروه دوچرخه‌سواری تهیه شده که به خانواده معظم شهید باغبانی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/86010/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول