اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست گروه دوندگان جاده ولایت:

مسئولان در بحث ایجاد قدمگاه‌های امام رضا (ع) ضعیف عمل کرده‌اند/ یزد الگوی جاده ولایت

سرپرست گروه دوندگان جاده ولایت گفت: از جاده ولایت که عبور می‌کنیم خواهیم دید که در بحث قدمگاه‌ها کار آن‌چنانی صورت نگرفته است.

مسئولان در بحث ایجاد قدمگاه‌های امام رضا (ع) ضعیف عمل کرده‌اند/ یزد الگوی جاده ولایت

محسن بهرامی در بدو ورود دوندگان جاده ولایت به یاسوج پایتخت طبیعت ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: هدف دوندگان جاده ولایت تنها فرهنگ‌سازی است و هدفی دیگر جز این نداریم مگر احیای سیره رضوی.

وی فرهنگ‌سازی دینی و ادای احترام به ساحت ائمه اطهار را مهم‌ترین هدف از این اقدام دانست و گفت: هر چند که در دل این اقدام اهداف بزرگ دیگری نهفته است و جوانان و نوجوانان با ورزش همگانی نیز آشنا می‌شوند.

بهرامی ادامه داد: این چهارمین دوره همایش دوی استقامت امدادی جاده ولایت است که از روز سه‌شنبه 12 شهریور سال 92 آغاز شده و مبدأ ما شلمچه و مقصد نیز در روز 26 شهریور پس از گذشت 15 روز در حرم آقا علی‌‌ابن موسی‌الرضا (ع) خواهد بود.

بهرامی از پنج استان خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، یزد و خراسان جنوبی به عنوان پنج استانی نام برد که دوندگان جاده ولایت در یک حرکت دسته‌جمعی دوی امدادی جاده‌ای آن را می‌پیمایند و مسیر نیز همان مسیری است که امام رضا در هنگام ورود به ایران برای رسیدن به مشهد مقدس آن را طی کرده است.

مسئول فنی کاروان با انتقاد از وضعیت قدمگاه‌های امام رضا(ع) در طول مسیر تصریح کرد: قدمگاه‌ها وضعیت خوبی ندارند و به هیچ وجه در خور شأن و شخصیت آن امام همام نیستند که مسئولان باید برای این کار تدبیری بهتر داشته باشند.

این دونده جاده ولایت با ذکر نمونه‌ای در این خصوص بیان کرد: برای مثال بهبهان یکی از قدمگاه‌های مهم و مستند در این جاده است که می‌بینیم مردم از آن هیچ‌گونه اطلاعی ندارند.

بهرامی تابلوهای نصب شده در جاده برای معرفی جاده ولایت را نیز ضعیف دانست و گفت: تنها در مسیر یزد کارهای خوبی انجام شده و در استان‌های دیگر چنین اقداماتی را ندیده‌ایم.

وی مهمان‌نوازی و عشق و ارادت به امام رضا (ع) در میان مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را مثال زدنی دانست و گفت: مسئولان این استان انصافاً در این قضیه سنگ تمام گذاشتند.

انتهای پیام/2571/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول