اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر اردبیل:

بدری مورد حمایت همه اعضای شورای شهر است

سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت:‌ صدیف بدری شهردار منتخب شورای شهر چهارم مورد حمایت همه اعضا است و سعی خواهیم کرد با وحدت و همدلی کارها را پیش ببریم.

بدری مورد حمایت همه اعضای شورای شهر است

محمد فیضی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با توجه به عملکرد گذشته شهردار اردبیل و سابقه درخشان صدیف بدری و نیز رضایت عموم مردم از نحوه کارکرد وی اعضای شورای شهر اردبیل در تحقیقات میدانی خود به این نتیجه رسیده‌اند که با احترام به رضایت مردم بدری را به عنوان شهردار جدید در دور چهارم انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: با همدلی و اتحاد شورای شهر اردبیل از بدری دعوت به عمل آمد تا در صحن شورا حضور یافته و دیدگاه‌هایش را برای اعضا مطرح کند تا اعضا بتوانند به یک جمع‌بندی نهایی برسند.

سخنگوی شورای شهر اردبیل یادآور شد: در نهایت با شنیدن دیدگاه‌های شهردار اردبیل و نظر جمعی اکثریت اعضای شورای شهر تصمیم گرفته شد تا در خصوص شهرداری صدیف بدری رای‌گیری از 13 عضو شورا انجام شود که در نهایت بدری با 11 رای موافق و 2 رای ممتنع توانست به مدت چهار سال به عنوان شهردار اردبیل انتخاب شود.

فیضی اظهار‌امیدواری کرد که در سایه الطاف الهی این انتخاب منشا خیر و برکت برای شهر دارالارشاد و مقدس اردبیل باشد تا در دوره جدید مسئولیت شهردار اردبیل تحول بیشتر و جدی‌تری را در سطح شهر شاهد باشیم.

وی گفت‌: در همین راستا و با هدف تبیین مسائل و اطلاع‌رسانی به موقع به صاحبان نشریات محلی، روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و صدا و سیما اولین نشست خبری بنده به عنوان سخنگوی شورای شهر اردبیل عصر امروز با اصحاب رسانه برگزار خواهد شد تا در این زمینه اطلاع‌رسانی شفاف صورت گیرد.

سخنگوی شورای شهر اردبیل ادامه داد: بنده خود این انتخاب را به فال نیک می‌گیرم و معتقدم شهردار اردبیل در یک فضای تعاملی مثبت و سازنده انتخاب شده و مدیریت شهر را با قوت و قدرت در اختیار خواهد گرفت که با تایید نظر شورای شهر و صدور حکم از سوی وزیر کشور امیدواریم صدیف بدری فعالیت خود را در دور چهارم شورای شهر به صورت رسمی آغاز کرده و به سرانجام برساند.

فیضی در پایان گفت‌و‌گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل درخصوص تعامل خود با رسانه‌ها ‌نیز اظهار داشت: بنده سعی خواهم کرد در فواصل زمانی مورد توافق با اصحاب رسانه اطلاع‌رسانی جامع، کامل و شفافی را از عملکرد شورای شهر چهارم داشته باشیم که در این زمینه دست یاری به سوی همه دوستان رسانه‌ای دراز می‌کنیم تا آن‌ها در این مسیر یاریگر ما باشند.

انتهای پیام/62001/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول