اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل:

تصمیم‌گیری برای شهردار اردبیل به یکشنبه آینده موکول شد

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: تصمیم‌گیری اعضای شورای شهر اردبیل در خصوص شهردار آینده به جلسه یکشنبه هفته آینده موکول شد تا بعد از ادامه بحث و بررسی‌ها در این زمینه تصمیم‌گیری شود.

تصمیم‌گیری برای شهردار اردبیل به یکشنبه آینده موکول شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمد‌رضا سرداری در جلسه شورای شهر اردبیل و بحث پیرامون شهردار آینده اردبیل اظهار داشت:‌ ما باید در این زمینه به شیوه‌های کاربردی روی آوریم تا بر اساس شیوه‌ها و شاخص‌هایی که برای شهردار ممتاز مرکز استان در نظر گرفته می‌شود تصمیم‌گیری کنیم.

وی عنوان کرد: در نخستین جلسه با حضور پنج نفر از اعضای شورای شهر بنا به درخواست‌های خود دیدگاه‌هایشان را شفاف، صریح و روشن در این زمینه مطرح کردند و قرار شد ادامه بحث در خصوص شهردار آینده اردبیل به جلسه یکشنبه هفته آینده موکول شود تا هر چه سریع‌تر در این زمینه تصمیم‌گیری شود.

رئیس شورای شهر اردبیل با قدردانی از دیدگاه‌های مطرح شده اعضای شورای شهر و انعکاس این دیدگاه‌ها از طریق رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها افزود: انتظار داریم به گونه‌ای به اطلاع مردم رسیده شود که شورا در نهایت همدلی و هماهنگی بدون فضای تنشی و التهاب‌آور سعی می‌کند در اسرع وقت در زمینه انتخاب شهردار اردبیل تصمیم‌گیری کند چرا که اعضای شورا به تعلل در انتخاب شهردار اعتقاد ندارند.

سرداری ادامه داد: امیدواریم با مباحث و مذاکراتی که انجام می‌شود در اولین فرصت بتوانیم در هفته آینده شهردار اردبیل را انتخاب کنیم که انتخاب فرد مورد نظر نیز بستگی به آرای اعضای شورای شهر اردبیل دارد.

این مسئول تصریح کرد: صدیف بدری نیز یکی از گزینه‌های شهرداری اردبیل است که ما بدون اینکه تمایزی بین کاندیداهای دیگر با بدری قائل شویم بر اساس معیارها و ملاک انتخاب شهردار گزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم تا فرد دارای صلاحیت انتخاب شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در اولین جلسه شورای شهر اردبیل در دور چهارم نیز سه نامه شهرداری اردبیل مطرح شد و به رغم برخی تذکرات و مخالفت‌ها هر سه نامه با اکثریت آرا به تصویب رسید.

نامه اول مطرح شده مربوط به تخصیص 4 میلیون و 600 هزار تومان برای یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس اردبیل بود که شهردار اردبیل در این زمینه درخواست مساعدت کرده بود تا این جانباز 70 درصد بتواند از تخفیف ویژه شورا و شهرداری استفاده کند.

دو نامه دیگر مطرح شده نیز مربوط به بازگشایی خیابان گلمغان و پرداخت امتیاز ویژه برای صاحبان املاک در این خیابان بود که اعضای شورای شهر با تملک قسمتی از این واحدهای مسکونی و بازگشایی کامل خیابان گلمغان اردبیل موافقت کردند.

انتهای پیام/62004/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول