اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین:

حضرت معصومه (س) شفیع روز جزاست

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: حضرت معصومه (س) کریمه اهل بیت و شفیع روز جزاست.

حضرت معصومه (س) شفیع روز جزاست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حجت‌الاسلام موسی رجبی عصر امروز در مراسم ولادت حضرت معصومه (ص) با اشاره به نام‌گذاری دهه کرامت اظهار کرد: اول ذی‌القعده مصادف است با ولادت حضرت معصومه (س) و 11 ذی‌القعده ولادت امام رضا (ع) و همچنین روز بزرگداشت حضرت احمدبن‌موسی ششم ذی‌القعده است که به همین دلیل از میلاد بانوی کرامت تا ولادت امام رئوف را دهه کرامت می‌نامند.

رجبی در ادامه خاطرنشان کرد: در شهر مقدس قم حدود 400 امام‌زاده وجود دارد که حضرت معصومه (س) همانند ماه تابان این ستارگان را تحت‌الشعاع قرار داده است.

وی با اشاره به ویژگی‌ها و فضایل اخلاقی و عملی حضرت معصومه (س) عنوان کرد: شفیعه روز جزا، صاحب عصمت و مورد احترام امام هشتم (ع) از ویژگی‌های برجسته این بانوی پاکدامن است.

این مقام مسئول با اشاره به عظمت و حرمت بارگاه این بانوی مکرم اسلام اذعان داشت: امام صادق (ع) در رویایی صادقه به آیت‌الله مرعشی نجفی در وصف کرامت و بزرگی حضرت معصومه (س) و قداست شهر قم فرمودند: «بانویی از فرزندان من با نام فاطمه معصومه (س) رحلت می‌کند که با شفاعت او شیعیان ما وارد بهشت می‌شوند.»

رجبی در پایان افزود: از بزرگواری حضرت معصومه (س) پیروی، دفاع و شهادت در راه ولایت است که نشان می‌دهد ایشان ادامه دهنده راه حضرت زهرا (س) هستند.

انتهای پیام/2667/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول