اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی در بندرجاسک محقق شد

تجلیل منطقه دوم دریایی ارتش از صاحبان اسامی فاطمه و معصومه‌

منطقه دوم دریایی ولایت در بندرجاسک به مناسبت روز دختر و آغاز دهه کرامت، از دختران و بانوانِ با نامِ فاطمه و معصومه تجلیل کرد.

تجلیل منطقه دوم دریایی ارتش از صاحبان اسامی فاطمه و معصومه‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرجاسک واقع در شرق مرکز هرمزگان، مراسم میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و جشن روز دختر در منطقه دوم دریایی ولایت طی امروز برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا مصطفی‌لو ، با تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، به گوشه‌هایی از زندگی و فضایل حضرت معصومه (س) اشاره و اظهار داشت: حضرت معصومه (س)، دارای شخصیتی والاست که ائمّه (ع) از ایشان با تکریم یاد کرده‌اند تا جایی که پیش از ولادت ایشان، نام او بر زبان بعضی ائمّه (ع) آمده و از جایگاه رفیع ایشان سخن گفته‌اند.

مدیر عقیدتی سیاسی منطقه دوم دریایی ولایت در ادامه ضمن اشاره به آغاز دهه کرامت تصریح کرد: دهه کرامت، فرصت مطلوبی برای ترویج فرهنگ اسلامی، شناخت فضایل شخصیتی حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و یادآور ارتباط تنگاتنگ و شیوه رفتار برادر و خواهر و الگوپذیری از ایشان است.

وی در ادامه، ضمن اشاره به الگوپذیری جوانان از سیره زندگانی ائمّه (ع)، به لزوم «اقدام عملی جهت کسب آمادگی بیشتر برای ظهور حضرت مهدی (عج)» تأکید و خاطر نشان کرد: دینداری در این عصر، با توجه به شرایط غیبت، سخت است اما یقینا صبر و شکیبایی، مهمترین ثمره آمادگی انتظار است و کسانی که با صبر، ایمان به غیب دارند، مقدمات ظهور را با کردار صحیح در جامعه و آمادگی کامل خود ،فراهم می‌کنند.

در این مراسم پس از سخنرانی، مداح اهل بیت (ع) حجت‌الاسلام و المسلمین مختار بختیاری به مولودی خوانی پرداخت و در پایان به تعدادی از دختران و زنان همنام فاطمه و معصومه جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

انتهای پیام/88008/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول