اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از گزینه‌های تصدی شهرداری آبادان:

آبادان نیازمند نگاه اعتقادی است/ارائه سند چشم‌انداز 20 ساله برای آبادان

یکی از گزینه‌های تصدی شهرداری آبادان گفت: سند چشم انداز 20 ساله از برنامه‌های آینده‌ام خواهد بود و تبدیل آبادان به یک شهر توریستی و رفاهی و تجاری در دستور کار قرار خواهد گرفت.

آبادان نیازمند نگاه اعتقادی است/ارائه سند چشم‌انداز 20 ساله برای آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، اقبال محمدیان عصر امروز در جلسه اعلام برنامه گزینه‌های شهرداری آبادان در جمع اعضای شورای شهر و همچنین خبرنگاران رسانه‌های مختلف محلی اظهار کرد: در زمان حضور در بنیاد جانبازان توفیق اعطای یک‌هزار و 614 قطعه زمین و 700 واحد مسکونی به جانبازان شده‌ایم.

وی ادامه داد: در شهرداری‌ها دو مقوله وجود دارد که یکی توجه به منابع انسانی است و دیگری منابع درآمدزا که باید به این موضوع توجه ویژه‌ای شود.

گزینه تصدی پست شهرداری آبادان تصریح کرد: سند چشم انداز 20 ساله از برنامه‌های آینده من خواهد بود و تبدیل آبادان به یک شهر توریستی و رفاهی و تجاری در دستور کار قرار خواهد گرفت.

محمدیان افزود: بهبود عبور و مرور و تقویت حمل و نقل شهری آبادان از نکات بسیار مهم است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

کاندیدای شهرداری آبادان تاکید کرد: ارتقای فرهنگ عمومی و برنامه‌ریزی فرهنگی برای شهر آبادان از دیگر برنامه‌های ما برای این شهر خواهد بود.

محمدیان نوسازی و بهسازی بافت فرسوده را مهم خواند و اضافه کرد: در آبادان در این بخش اقدام کلانی صورت نگرفته است که باید در اسرع وقت آن را مد نظر قرار داد.

وی استفاده از لوازم رفاهی را حق مردم آبادان دانست و گفت: پل‌های برقی، پارک‌ها و ایستگاه‌های رفاهی را نکاتی لازم برای یک شهر ایده‌آل خواند.

کاندیدای پست شهرداری آبادان تاکید کرد: نگاهم به آبادان اعتقادی است و برای خدمت به این شهر آمده‌ام و باید برای احیای شهر آبادان یک حرکت جهادی صورت پذیرد.

محمدیان در پایان خاطر نشان کرد: آبادان جای رشد بسیار دارد و می‌توان شور و شعف را به مردم هدیه داد.

وی ادامه داد: باید نواحی شهرداری به نحوی متمرکز فعالیت داشته باشند که اعتدال در کار شهرداری‌ها با وجود این همه محلات از نعمت عمران و آبادی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/72013/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول