اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شعب بانک توسعه تعاون استان کردستان خبر داد

پرداخت 200 میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی‌های استان کردستان

سرپرست شعب بانک توسعه تعاون استان کردستان از پرداخت 200 میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی‌های استان در 5 ماه نخست امسال خبر داد.

پرداخت 200 میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی‌های استان کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی احمدی ظهر امروز در مراسم تجلیل از تعاونی‌های برتر شهرستان سنندج با اشاره به حمایت بانک توسعه تعاون از تعاونی‌های استان اظهار کرد: در سال 90 مجموع تسهیلات اعطایی 120 میلیارد ریال بوده است.

به گفته وی، در سال 91 مجموع تسهیلات پرداختی این بانک به 180 میلیارد تومان افزایش یافته و در 5 ماه نخست امسال 200 میلیارد ریال پرداخت شده است.

سرپرست شعب بانک توسعه تعاون استان کردستان اضافه کرد: رقم پرداختی تسهیلات این بانک تا پایان سال جاری به 500 میلیارد افزایش خواهد یافت و پرداخت هزار میلیارد ریال برای سال 93 پیش‌بینی شده است.

احمدی با اشاره به مشکلات مالی تعاونی‌های استان گفت: تمام دغدغه بانک توسعه تعاون رفع مشکلات مالی و ایجاد اشتغال‌های پایدار و زیاد است.

وی اساس و هدف تشکیل تعاونی‌ها را یادآور شد و گفت: حمایت از تعاونی‌ها و فراهم کردن ابزار تبدیل ایده‌های متفاوت به عمل وظیفه اداره تعاون است و ما نیز به عنوان بخشی از این مجموعه نیازهای مالی آنان را برآورده می‌کنیم.

سرپرست شعب بانک توسعه تعاون استان کردستان اضافه کرد: ما بیشتر از منابع خود در استان تسهیلات پرداخت کرده‌ایم به طوری که برخی مواقع مورد مواخذه بانک قرار می‌گیریم.

احمدی در پایان افزود: بانک توسعه تعاون نیز برای چرخه مالی نیاز به تعاونگران و شرکت‌های تعاونی دارد که با سپرده‌گذاری در این بانک به خود و به سایر تعاونی‌های دارای مشکل مالی کمک خواهند کرد.

شایان ذکر است، در پایان این مراسم از اتحادیه شرکت‌های تعاونی فرش دستباف، شرکت تعاونی دارو گیاهی شفا، شرکت تعاونی کامپوزیت آبیدر، بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون و صیادان سد وحدت سنندج به عنوان 5 تعاونی برتر شهرستان سنندج تجلیل شد.

انتهای پیام/79002/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول