اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره امور شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان غربی خبر داد

پرداخت 240 میلیارد ریال تسهیلات به بخش خصوصی و تعاونی‌های آذربایجان غربی

رئیس اداره امور شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان غربی گفت: پنج ماه نخست امسال 240 میلیارد ریال تسهیلات به بخش خصوصی و تعاونی‌های آذربایجان غربی پرداخت شده است.

پرداخت 240 میلیارد ریال تسهیلات به بخش خصوصی و تعاونی‌های آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، اکبر نصرتی‌‌راد ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات سرپرستی بانک توسعه تعاون برگزار شد، اظهار داشت: پنج ماه نخست امسال 240 میلیارد ریال تسهیلات به بخش خصوصی و تعاونی‌های آذربایجان غربی پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر مبلغ پرداختی، در تلاش هستیم تا پایان سال مالی دو برابر مبلغ پرداختی تسهیلات واگذار کنیم.

نصرتی‌راد با بیان اینکه 12 میلیارد ریال در بخش صنعت و معدن در حال تشکیل پرونده هستند، افزود: این تسهیلات به متقاضیان در قالب شرکت‌های تعاونی واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه 890 میلیارد ریال مانده تسهیلات داریم، گفت: این میزان مانده تسهیلات در اختیار تعاونگران است.

نصرتی‌راد با بیان اینکه بانک تعاون اصلی‌ترین هدف خود را اشتغال قرار داده است، اظهار داشت: مطالبات غیرجاری بانک کم است و وقتی تعاونگر به نوسان و رکود اقتصادی دچار است از ابزارهای خاصی برای حمایت از تعاونگران استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: 6 هزار تعاونی در آذربایجان غربی وجود دارد که تمام آن‌ها زیرمجموعه بانک‌ها توسعه تعاون هستند، به طوری‌که تمام تعاونی‌ها ملزم به پرداخت سرمایه اولیه در این بانک هستند؛ علاوه بر این، اگر تعاونی‌ها طرح‌های اجرایی داشته باشند از طریق گردش حساب در این بانک از تسهیلات استفاده کرده‌اند.

نصرتی‌‌راد ادامه با اشاره به افزایش تعداد شعبات این بانک، گفت: در شهرهایی که شعبه بانک توسعه تعاون وجود ندارد حداقل یک شعبه راه‌اندازی می‌شود.

وی اعلام کرد: شهرستان‌های چایپاره، چالدران، شوط و پلدشت فاقد شعبه هستند که در آینده نزدیک شعبات این بانک را در شهرهای مذکور راه‌اندازی می‌کنیم.

انتهای پیام/61001/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول