اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم:

آرمان‌های شهدا در میان نسل امروز نهادینه شود

فرماندار شهرستان رباط کریم بر انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس در بین نسل امروز تأکید کرد و گفت: آرمان‌های شهدا در میان نسل امروز نهادینه شود.

آرمان‌های شهدا در میان نسل امروز نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، بیژن سلیمان‌پور بعد از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس شجاعانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مناسبی است تا رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس برای نسل امروز بازگو شود.

این مسئول گفت: احیای آرمان‌ها و اهداف شهدا در جامعه امروزی یکی از مهمترین وظایف مسئولان است.

سلیمان‌پور گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که نسل امروز با اندیشه‌ها و تفکرات رزمندگان اسلام بیشتر آشنا شوند و فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته در بین آنان نهادینه شود.

وی ادامه داد: نوجوانان و جوانان امروز را باید با فرهنگ شهادت و ایثار مأنوس کرد و به آنان آموخت که اگر جانفشانی‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس نبود معلوم نیست که چه سرنوشتی در انتظار کشور بود.

فرماندار رباط کریم با بیان اینکه ما از دوران هشت سال دفاع مقدس درس‌های بزرگی نظیر ایمان، تبعیت از ولایت فقیه، از خود گذشتگی و ایثار فراگرفتیم افزود: این تجربیات و آموخته‌ها نیز باید به نسل امروز و آینده انتقال داده شود.

سلیمان‌پور دفاع مقدس را نقطه عطفی در مسیر پیشرفت انقلاب عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس فرصت مناسبی برای ارائه و معرفی ارزش‌های اسلامی به جهانیان بود.

وی در ادامه سخنان خود به برنامه‌های تدارک دیده شده در این هفته و در این شهرستان اشاره کرد و افزود: به منظور هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی در این شهرستان تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/2302/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول