اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صرف 2 میلیارد ریال اعتبار

تمثال شهدا در میادین و خیابان‌های اردبیل نصب می‌شود

شهردار اردبیل گفت:‌ با هزینه‌کردی بالغ بر 2 میلیارد ریال تمثال جدید شهدا و تصاویری از این سرمایه‌های جاودانه در میادین و خیابان‌های اردبیل نصب می‌شود.

تمثال شهدا در میادین و خیابان‌های اردبیل نصب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری ظهر امروز در جریان نصب تمثال‌های جدید شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس در اردبیل اظهار داشت: نصب بیش از 900 تمثال مبارک شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس در قالب 220 تابلوی عکس تا پایان آذرماه سال‌جاری در معابر سطح شهر اردبیل در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام با تصویب شورای اسلامی شهر اردبیل و با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین مردم و به‌ویژه نسل جوان و نوجوان در دستور کار برنامه و بودجه سال 92 شهرداری اردبیل قرار گرفته و در حال اجرا است. 

 

شهردار اردبیل تصریح کرد: نصب تمثال شهدا به منظور ساماندهی تابلوهای قبلی با همکاری مسئولان اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل و با هزینه‌کرد بالغ بر 2 میلیارد ریال از سمت میدان مصلا به طرف خیابان شهید صیاد شیرازی و بزرگراه شهدا در حال نصب است.

این مسئول عنوان کرد:‌ امیدواریم تا پایان آذرماه تعداد 220 تابلو با 900 تمثال شهدا به طور کامل نصب شود.

شهردار اردبیل ادامه داد: این تابلوها شامل عکس شهید، تاریخ تولد، تاریخ شهادت و محل شهادت بوده و در ارتفاع 1,5 متری از زمین به اندازه 120×180 سانتیمتر در حال نصب است.

بدری افزود: قالب تابلو نیز کامپوزیت و نوع عکس بنر از جنس فلکس است.

وی تصریح کرد: این مهم در راستای تداوم انتقال ارزش‌های اصیل و معنوی ایثار و شهادت از طرف شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل در حال اجرا است.

شهردار اردبیل ادامه داد: یاد و نام شهدا همیشه جاودانه خواهد ماند و این اقدام می‌تواند به آشنایی بیشتر نسل آینده با شهدا و ایثارگری‌های آن‌ها کمک کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل در پایان سخنان خود اظهار داشت: آسایش و امنیت امروز جامعه مرهون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهدای گرانقدر و رزمندگان اسلام است و امروز وظیفه خدمتگزاران است که تمام توان خود را در جهت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده معظم و گرانقدر آنان به کار بندند.

انتهای پیام/62006/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول