اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی در گرمی

منتخبان جشنواره فرهنگی ورزشی پیامبر اعظم (ص) تجلیل شدند

به میمنت دهه کرامت برترین‌های جشنواره فرهنگی ورزشی پیامبر اعظم (ص) در شهرستان گرمی تجلیل شدند.

منتخبان جشنواره فرهنگی ورزشی پیامبر اعظم (ص) تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، طی مراسمی که ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان شهرستان گزمی برگزار شد، از دانش‌آموز و ورزشکار تحت حمایت کمیته‌ امداد این شهرستان تجلیل شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان گرمی در این مراسم اظهار داشت: این دانش‌آموز تحت حمایت در رشته‌ تنیس روی میز، میان سایر شرکت‌کنندگان جشنواره فرهنگی - ورزشی استان مازندران مقام اول را کسب کرده بود.

مالک بدری تصریح کرد: خانواده‌های تحت حمایت ظرفیت‌های مختلفی دارند که قابلیت‌ها و شایستگی‌های آنان را می‌توان با برنامه‌های مناسبی گسترش داد.

وی افزود: شناسایی استعدادهای نهفته‌ خانواده‌های تحت پوشش می‌تواند در توانمندسازی آنان بسیار مؤثر باشد.

مدیر کمیته امداد شهرستان گرمی ادامه داد: خانواده‌ها دارای استعدادهایی هستند که باید فضای مطلوبی برای رشد و ارتقای آن فراهم شود.

بدری با اشاره به موفقیت‌های سایر دانش‌آموزان شرکت‌کننده در جشنواره‌ فرهنگی ورزشی مازندران تصریح کرد: دختران بازمانده از تحصیل تحت پوشش این نهاد نیز 16 جایزه‌ دیگر را کسب کرده‌اند.

این مسئول یادآور شد: کمیته ی امداد شهرستان گرمی رتبه اول استانی را در بین دیگر شهرستان‌های اعزامی استان اردبیل به جشنواره فرهنگی - ورزشی مازندران به دست آورده است.

بدری در پایان سخنان خود از مجموعه‌ امدادگران و مشاوران فرهنگی کمیته‌ امداد شهرستان گرمی به جهت ارتقای سطح دینی، علمی و فرهنگی و همچنین شناسایی استعدادهای مددجویان تحت حمایت و پرورش مناسب استعدادهای آنان، تقدیر کرد.

انتهای پیام/62004/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول