اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی:

شوراها در رشد عمران و آبادی شهر و روستا تاثیر بسزایی دارند

نماینده مردم خاش و بخش های تابعه در مجلس شورای اسلامی گفت: شوراهای اسلامی نقش اساسی در تسریع روند رشد و آبادانی شهرها و روستاها دارند.

شوراها در رشد عمران و آبادی شهر و روستا تاثیر بسزایی دارند

حمید رضا پشنگ ریگی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در خاش اظهار داشت: رمز اساسی و موفقیت آمیز در کارها و برنامه‎ریزی شوراها همیاری، اتحاد، همدلی و صداقت در شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

وی ادامه داد: سه دوره شوراهای اسلامی در شهرستان خاش دارای دستاوردهای بسیار خوبی  و همچنین نواقصی نیز  بود که ما باید از تجربیات گذشته درس گرفته و با رفع اشکلات و نواقص برای آینده برنامه‎ریزی کنیم.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شوراهای اسلامی نقش اساسی در تسریع روند رشد و آبادانی شهرها و روستاها دارند.‌ باید کار و عمل در شوراهای اسلامی شهر و روستا همان طور که از نام آن مشهود است بر اساس مشورت و همراهی با مقررات باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: وظیفه شوراهای اسلامی خدمت به شهروندان است. شهروندان خاشی در زمینه آبادانی و عمران شایسته بهترین‎ها هستند و سعی و تلاش برای بهبود هرچه بهتر و سریعتر شرایط شهری در خور شأن فرهنگی این دیار برای این مردم است.

ریگی  ارتباط مستمر و همیشگی را اساسی‎ترین رسالت شوراهای اسلامی شهر خاش دانست و اذعان داشت: ارتباط شوراهای اسلامی شهر و روستا با شهروندان موجب آشنایی آنان با مشکلات و مسائل موجود در جامعه می‎شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی باید با توجه به منویات رهبری جدا از وابستگی‎های جناحی به حل مشکلات شهروندان بپردازند.

انتهای پیام/75004/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول