اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم شیروان در چهار دوره شورای اسلامی:

اعضای شورای شهر شیروان اختلافی ندارند/شهردار جدید انتخاب می‌شود

منتخب مردم شیروان در چهار دوره شورای اسلامی با رد شایعاتی مبنی بر اختلافات در درون شورا گفت: تمامی اعضا به دنبال پیشرفت و ترقی این شهر بوده و در این راستا شهردار جدید را انتخاب خواهند کرد.

اعضای شورای شهر شیروان اختلافی ندارند/شهردار جدید انتخاب می‌شود

عباس ارونقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیروان با اشاره به استعفای شهردار پیشین این شهر و انتصاب سرپرست برای شهرداری اظهار کرد: اکنون اعضای شورا 10 الی 12 گزینه را برای تصدی نخستین شهردار چهارمین دوره شورای اسلامی این شهر بررسی می‌کنند.

وی بدون ذکر اسامی افراد پیشنهاد شده برای سکانداری شهرداری شیروان افزود: برخی از افراد پیشنهادی شورا برای شهرداری، از شهرداران بومی، استانی و برخی دارای مناصب‌های مختلف اجرایی هستند که در حال رایزنی هستیم تا فردی مناسب را با ویژگی‌های خوب انتخاب کنیم.

منتخب مردم شیروان در چهار دوره شورای اسلامی کار شهرداری را یک کار حساس دانست و گفت: اعضای شورای اسلامی شهر شیروان به دنبال یک شهردار کارآمد و پرتوان هستند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر بدهی‌های بالای شهرداری به بانک‌ها و سایر ادارات اظهار کرد: چنانچه بدهی هم شهرداری داشته باشد در مقابل آن قریب به 1.5 میلیارد تومان پول به حساب مخصوص شهرداری برای رفع مشکلات و بدهی‌ها موجود است.

به گزارش فارس، شهر شیروان با 90 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد.

انتهای پیام/63002/س30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول