اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر کاشان:

شورای شهر کاشان به دنبال جبران عقب‌ماندگی‌ها است

عضو شورای اسلامی شهر کاشان، جبران عقب ‌ماندگی‌های این شهرستان را یکی از برنامه‌های اصلی این شورا در دوره جدید عنوان کرد.

شورای شهر کاشان به دنبال جبران عقب‌ماندگی‌ها است

حسین حیدریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با اشاره به مزین شدن سال جاری به نام سال حماسه سیاسی و تحقق حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: منتخبان مردم کاشان در شورای چهارم برای تحقق شعارهای تبلیغاتی خود بعد از تحقق حماسی سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری در انتخابات 24 خردادماه، امروز به دنبال تحقق قسمت دیگری از این نامگذاری یعنی حماسه اقتصادی هستند و در این راه از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نمی‌کنند.

وی افزود: هر 13 عضو شورای اسلامی شهر کاشان اعضای منتسب به گروه اصولگریان و هم اعضای گروه موسوم به آبادگران کاشان در تحقق حماسه اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری به دنبال جبران عقب‌افتادگی‌های شهرستان کاشان هستند و در این راه نگاهشان به کاشان فراجناحی و ملی است.

این عضو شورای اسلامی شهر کاشان تعامل و اتفاق نظر اعضای شورای چهارم را یکی از ویژگی‌های شورای اسلامی آن اعلام کرد و گفت: این تعامل و اتفاق نظر اعضا در انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر کاشان و کمیسیون‌ها و جلسات برگزار شده بروز و ظهور داشته است.

وی تصریح کرد: منتخبان مردم در شورای چهارم از افراد برجسته و دارای جایگاه اجتماعی هستند که در شورای شهر به دنیال تأمین منافع مردم شهرستان خواهند بود.

حیدریان در ادامه با اشاره به اولویت‌های مهم شورای چهارم در امور شهری بیان داشت: با توجه به آغاز به کار شورای چهارم در پایان نیمه نخست سال، امکان اعمال نظر شورای اسلامی در بودجه سال 92 وجود نداشته و طبیعی است که نتواند دخل و تصرفی در جابجایی اعتبارات برای اولویت‌های امسال داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر کاشان دریافت اولویت‌های شهروندان در بخش‌های خدمات شهری، آسفالت ، فضای سبز، اخذ پروانه و سایر خدمات شهری در شش ماه باقیمانده از سال جاری را یکی از برنامه‌های شورای اسلامی کاشان عنوان و خاطرنشان کرد: احصای نقطه نظرات مردم کاشان در امور شهری و در قالب یک کار تحقیقاتی به زودی آغاز شده و برای آن سندی که به عنوان چشم‌انداز راهبردی شهرستان می‌تواند شهردار آینده کاشان و اعضای شورای شهر را برای تأمین منابع جدید در امور شهری کمک کند تنظیم می‌شود.

وی تأکید کرد: انتظار می‌رود شهروندان کاشانی با هوشمندی، دقت و تدبیر خود در این فراخوان شرکت کرده و منتخبان خود در شورای شهر را برای تنظیم یک سند راهبردی برای شهرداری و شورای شهر کاشان یاری رسانند.

به گفته حیدریان، دسته‌بندی اولویت‌های شهرستان در قالب فرم‌های نظرخواهی به صورت خوشه‌ای در محلات و یا از طریق سایت می‌تواند در مدت شش ماه دوم سال در برنامه‌های عملیاتی سال 93 شهرداری کاشان نقش مهمی را داشته باشد. 

انتهای پیام/2406/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول