اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس صورت می‌‎گیرد

ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم سیستان و بلوچستان

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: در هفته دفاع مقدس، بیماران در مناطق محروم، رایگان ویزیت می‌شوند.

ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم سیستان و بلوچستان

حمزه دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در تمام شهرستان‌های سیستان و بلوچستان برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: تمام این برنامه‌ها با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج آرمان‌های آن‌ها در بین نسل‌های امروز است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان عنوان کرد: امروز همه ما موظفیم روحیه والا و ارزشمند شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس را ارج نهاده و خداوند بزرگ را شاکر باشیم که توفیق خدمتگزاری به خانواده‎های معظم این عزیزان را به ما عنایت کرده است.

این مسئول ادامه داد: فعال شدن ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استانداری و فرمانداری‌ها، فعال شدن کمیته‌های چهارده‌گانه، برگزاری مراسم رژه در روز سی و یکم شهریورماه توسط سپاه سلمان، نمایش رزمی عملیات کربلای 5 از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان است.

وی برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس با غرفه‌های متنوع، نمایشگاه کتاب، نمایشگاه توانمندی‌های نظامی، گردهمایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از پیشکسوتان، غبارروبی مزار شهدا و تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران، برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، نواختن زنگ مقاومت، ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم، ساخت سنگر و آذین‌بندی سردرب ادارات را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این استان عنوان کرد.

دهقان اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا، پخش مستند سرداران شهید و شهدای استان، برگزاری همایش زن و دفاع مقدس و توجه به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و بازخوانی عملیات ثامن‌الائمه و شکست حصر آبادان از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/75004/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول