اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اکثریت مطلق آرا

شهردار جیرفت ابقا شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر جیرفت گفت: در دومین جلسه چهارمین شورای اسلامی شهر جیرفت پس از انجام رأی‌گیری، امان‌الله مختاری شهردار جیرفت با اکثریت مطلق آرا در سمت خود ابقا شد.

شهردار جیرفت ابقا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، روح‌الله میرکهنوج امشب در جمع خبرنگاران با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) اظهار داشت: در دومین جلسه چهارمین شورای اسلامی شهر جیرفت پس از مراسم تحلیف، هیئت رئیسه و شهردار انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه این جلسه با حضور فرماندار، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، افزود: تمام اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر جیرفت اکثریت مطلق آرا را به دست آوردند که نشان‌دهنده وحدت، همدلی و وفاق میان آنان است و می‌تواند آینده خوبی برای این دوره شورا، شهرداری و شهر رقم بزند.

میرکهنوج با بیان اینکه هیئت رئیسه شورا به مدت یک سال انتخاب شده است، تصریح کرد: کوچک‌علی کمالی به عنوان رئیس، شفیقه شفیعی نایب رئیس، تورج کوهستانی منشی اول، سیدکمال خوشکام منشی دوم، محمدرضا مشایخی خزانه‌دار و روح‌الله میرکهنوج به عنوان سخنگو منصوب شدند.

وی در بحث انتخاب شهردار ابراز داشت: امان‌الله مختاری شهردار جیرفت خدمات ارزنده‌ای طی دوره سه ساله قبل انجام داده و تعامل بسیار خوبی با شورای اسلامی شهر داشت.

میرکهنوج عنوان کرد: با توجه به این امر و همچنین آینده شهر و برنامه‌هایی که برای آن در نظر گرفته شده است، پس از انجام رأی‌گیری مختاری با اکثریت مطلق آرا «11 رأی» بار دیگر برای یک دوره چهار ساله انتخاب شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر جیرفت با تأکید بر اینکه هیچ فرد دیگری برای سمت شهردار کاندید نبود، گفت: با وجود شایعاتی که وجود داشت در میان اعضای شورای اسلامی شهر هیچ فرد دیگری برای این سمت مطرح نبود.

میرکهنوج بیان داشت: بر خلاف شایعاتی که در زمینه اختلاف میان شهردار و شورای اسلامی شهر توسط افراد خاصی مطرح شده بود، نتیجه به دست آمده، نشان داد که تمام آن‌ها بی‌پایه و اساس و زاده ذهن آنان بوده است.

وی، اولویت چهارمین شورای اسلامی شهر جیرفت را تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، نهضت آسفالت و پرداخت حقوق کارکنان شهرداری دانست و اذعان داشت: طرح‌هایی که توسط شورای سوم انجام شده است در این دوره ادامه پیدا می‌کند.

میرکهنوج با تأکید بر تعامل مردم با شهرداری خاطر نشان کرد: در صورت همکاری مردم با شهرداری در پرداخت عوارض نوسازی، خودرو و ... دیگر مشکلی در بودجه خود ندارد.

وی با اشاره به اینکه بودجه سال 92 در سومین دوره شورای اسلامی شهر بسته شده است، اظهار داشت: البته 10 درصد این بودجه قابل بازنگری و تغییر است که در صورت پیشنهاد طرح جدید پس از کسب اکثریت آرا در متمم بودجه گنجانده می‌شود.

میرکهنوج با بیان اینکه شهرداری بخشی از یک کارخانه آسفالت را خریداری کرده است، تصریح کرد: در صورت تکمیل این کارخانه دیگر در بحث آسفالت معابر مشکلی وجود ندارد.

وی لزوم احداث پارک بانوان را از اولویت‌های این دوره شورای اسلامی خواند و افزود: در بوستان شورا مکانی برای احداث این پارک در نظر گرفته شده است، اما ظاهراً جوابگوی نیاز بانوان نباشد، بنابراین نیازمند اختصاص مکان دیگری است که با همفکری اعضای شورا پیگیری می‌شود.

وی از فعال شدن، وب سایت شورای اسلامی شهر جیرفت در آینده نزدیک خبر داد و ابراز داشت: از این پس با وجود سخنگوی شورا تلاش می‌کنیم تا اطلاعات لازم را در اسرع وقت در اختیار رسانه‌ها قرار دهیم.

انتهای پیام/80001/ذ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول