اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اهواز:

اختلافات را کنار بگذاریم / شهردار منتخب، شهردار همه مردم اهواز است

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: شهردار انتخابی، شهردار همه مردم است که با همراهی مردم و نخبگان شهر را می‌سازد

اختلافات را کنار بگذاریم / شهردار منتخب، شهردار همه مردم اهواز است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حسین حیدری در نخستین جلسه علنی شورای شهر اهواز که ظهر امروز در ساختمان شورای شهر اهواز برگزار شد در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: اعضای شورای شهر درهمکاری با هیئت رئیسه و انجام وظایف خود هر آنچه را داریم در طبق اخلاص می‌گذاریم و در پیشبرد اهداف شورا اهتمام می‌ورزیم.

وی ادامه داد: چهار سال با محوریت قانون وقانون مداری، تعامل با دستگاه‌های اجرایی، نمایندگان مجلس، نماینده ولی فقیه در استان و اصحاب رسانه خدمت به مردم را در دستور کار خود قرار می‌دهیم و یک تحول اساسی ایجاد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه گزینه‌هایی که برای شهرداری مطرح هستند همگی دلسوز و دارای سوابق اجرایی خوبی هستند وهرکدام از آن‌ها اکثریت آرا را به دست آورد همه اعضا موظف به همراهی و پشتیبانی وی هستند.

عضو شورای شهر اهواز خاطر نشان کرد: شهردار انتخابی، شهردار همه مردم است که با همراهی مردم و نخبگان شهر را می‌سازد و گزینه‌هایی که رای اعتماد را به دست نیاوردند آرزوی توفیق در جایگاه دیگر نظام را برای ان‌ها داریم.

وی در پایان خطاب به اعضای شورای شهر تصریح کرد: ما چهار سال در کنار یکدیگر می‌خواهیم شهر را بسازیم بنابراین باید با یکدیگر همدلی و همکاری داشته باشیم و اختلافات را کنار بگذاریم.

انتهای پیام/72011/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول