اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تقدیر از خدمات عبدالعلی قاسم‌پور

صاحبدل سرپرست شهرداری قرچک شد

یوسف صاحبدل با انتخاب اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی قرچک به عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب شد.

صاحبدل سرپرست شهرداری قرچک شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، یوسف صاحبدل صبح امروز طی مراسمی با حضور مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان سرپرست جدید شهرداری قرچک معرفی شد.

قاسم‌پور منشاء خیر و برکت در قرچک بودند

رئیس شورای اسلامی شهر قرچک طی سخنانی‌در مراسم معارفه سرپرست شهرداری قرچک گفت: از تمام عزیزانی که در مجموعه شهرداری به مردم خدمت می‌کنند بویژه از زحمات 4 ساله مهندس قاسم‌پور که منشاء خیر و برکت در شهر بوده اند، تشکر کرده و برایشان هر کجاکه باشند، آرزوی موفقیت می‌کنم.

نائب مرادی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از راهکارهایی که شورای جدید برای پیشبرد اهداف شهرداری تبیین کرده است، تکریم ارباب رجوع است و از همه عزیزان می‌خواهم همانگونه که تاکنون شان و جایگاه شهرداری راحفظ کرده‌اند از این پس نیز در این راستا تلاش‌کنند .

رضا سلگی و مهدی زمانی افشار اعضای شورای اسلامی شهر قرچک در ادامه این مراسم با تاکید بر اینکه در شورای جدید هیچگونه اختلافی نیست و بالاترین هماهنگی وجود دارد نسبت به همکاری مجموعه شهرداری با سرپرست جدید متذکر شدند.

علی بیات منشی شورای اسلامی شهر قرچک در ادامه حکم سرپرستی مهندس صاحبدل را قرائت کرد.

یوسف صاحبدل، سرپرست شهرداری قرچک طی سخنانی گفت: من از نزدیک با مشکلات مجموعه شهرداری آشنا هستم و تمام توان خود را برای حل این مشکلات صرف خواهم کرد و این امر با همکاری و همدلی همه همکاران عزیزم محقق می‌شود.

سرپرست شهرداری قرچک در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: با همکاری کارمندان و پرسنل شهرداری نهضت خدمت‌رسانی به مردم شهیدپرور قرچک ادامه خواهد داشت.

یوسف صاحبدل اظهار داشت: امیدواریم با انگیزه‌ای که در مجموعه شهرداری وجود دارد و با کمک این عزیزان بتوانیم خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه دهیم.

وی ضمن تشکر از منتخبین چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و مسئولان شهرستان، اظهار امیدواری کرد که شهر قرچک به رشد و تعالی مورد نظر شهروندان دست یابد.

این گزارش حاکی است، یوسف صاحبدل دارای مدرک کارشناسی کشاورزی بوده و پیش از این با سمت‌های معاون خدمات شهری، شهردار باقرآباد و مدیرعامل اتوبوسرانی در شهرداری قرچک مشغول فعالیت بوده است.

انتهای پیام/2462/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول