اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اهواز:

منتقد اصلی شهردار خواهم بود

عضو شورای شهر اهواز گفت: اگر شخص مورد نظر من به عنوان شهردار انتخاب نشود من از رای اکثریت تمکین می‌کنم اما منتقد اصلی شهردار خواهم بود.

منتقد اصلی شهردار خواهم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، اسکندر زنگنه در اولین جلسه علنی شورای شهر که ظهر امروز در ساختمان شورا برگزار شد در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: فردا 17 شهریور روزی است که مردم ایران برای دفاع از عقیده خود به خیابان‌ها آمدند و این تظاهرات آغاز پایان کار رژیم شاهنشاهی ایران را رقم زد.

 

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب امسال را با نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مزین کرد و خوشبختانه حماسه سیاسی با همت مردم شریف ایران رقم خورد و دولت تدبیر و امید کار خود را آغاز کرد.

 

عضو شورای شهر اهواز ادامه داد: شورای شهر در همه نقاط کشور با همین منوال کار خود را آغاز کرده است و امیدواریم بتوانیم در دولت تدبیر، اندیشه‌های خود را به کار گیریم وخدمتگزاران خوبی برای مردم باشیم.

 

وی با بیان اینکه شعار من «کار را سخت نمی‌کنم اما سخت کار می‌کنم» است گفت: بیایید با هم صادق باشیم و شهروندان را به عنوان پایگاه‌های اساسی که ما را برای اینجایگاه انتخاب کرده‌اند در تصمیم گیری‌ها دخیل کنیم.

 

زنگنه به موضوع انتخاب شهردار اشاره کرد و تصریح کرد: اگر از شخصی به عنوان گزینه شهرداری اهواز دفاع می‌کنم بدانید که این دفاع از روی اعتقاد است.

 

وی در این خصوص اضافه کرد: اگر شخص مورد نظر من به عنوان شهردار انتخاب نشود من از رای اکثریت تمکین می‌کنم اما منتقد اصلی شهردار خواهم بود و در جمع مردم از وی به صورت محکم و صادقانه انتقاد می‌کنم.

 

عضو شورای شهر اهواز به آرای بالای مردم اشاره کرد و اظهار کرد: اگر آرای مردم را آنالیز کنیم خواهیم دید که در مرفه‌ترین و دوره افتاده‌ترین نقاط شهر رای داشته‌ایم پس باید عملکردهای خود را در افکار عمومی بررسی کینم.

 

وی بیان کرد: امروز اولین جلسه علنی شورای شهر در حال برگزاری است بیایید صادقانه رفتار و عمل کنیم و به دموکراسی شکل گرفته پایبند باشیم.

 

زنگنه در پایان خاطر نشان کرد: لازم بود از زمان اعلام نتایج انتخابات تا الان که در حدود70 روز فرصت داشتیم گزینه‌های بسیاری را برای شهرداری انتخاب می‌کردیم و از آن‌ها برنامه می‌گرفتیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و همه ما مقصر هستیم.

 

انتهای پیام/72011/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول