اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی پیامی صورت گرفت

تقدیر آیت‌الله علوی گرگانی از حرکت جهادی ‌عکاس خبرگزاری ‌فارس

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی طی پیامی از حرکت جهادی عکاس خبرگزاری فارس که در ایام ماه مبارک رمضان با حضور در مناطق محروم فعالیت مبلغان دینی را به تصویر کشیده بود، تقدیر کرد.

تقدیر آیت‌الله علوی گرگانی از حرکت جهادی ‌عکاس خبرگزاری ‌فارس

به گزارش خبرگزاری فارس،آیت‌الله العظمی علوی گرگانی (مدظله) در پیامی از مهدی مریزاد، عکاس مبلغان دینی که در ایام ماه مبارک رمضان با حضور در مناطق محروم فعالیت های دینی - مردمی مبلغان را به تصویر کشیده بود، تقدیر کرد.

متن کامل پیام این مرجع تقلید به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

قال الامام الرضا(علیه‌السلام) : من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

بسیار کسانی هستند که بی ادعا و فقط برای رضای الهی خدمات شایانی انجام می‌دهند. این خدمات نزد خداوند تبارک و تعالی باقی است و برای همیشه ماندگار خواهد بود. مطلع شدم که یک عده خبرنگار خبرگزاری فارس در راستای انجام وظیفه دینی خود جمع شده و فعالیتهای دینی طلاب جوان و جان بر کف را که در ماه مبارک رمضان در جای جای ایران اسلامی فعالیتهای فرهنگی تبلیغی داشته‌اند را ثبت و به تصویر کشیده‌اند که این کار موجب آگاهی عموم مردم از زحمات و رنجهای طلاب بی ادعا و زحمتکش و خود تبلیغ دین است و موجب رضایت حضرت بقیة‌الله الاعظم خواهد بود. لازم است مراقب باشید که در این راه خوب اخلاص عمل را فراموش ننموده و بر اینگونه کارها مداومت داشته باشید. اینجانب هم از این عزیزان قدردانی نموده و برای توفیق بیشتر آنان دعا می‌کنم.

26 شوال المکرم سنه 1434

به گزارش فارس مراسم تقدیر از مهدی مریزاد عکاس مبلغان دینی که در ایام ماه مبارک رمضان با حضور در مناطق محروم فعالیت دینی - مردمی مبلغان را به تصویر کشیده بود، روز گذشته در محل خبرگزاری فارس و با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، احسان قاضی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، اصغر آبخضر قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،رئیس حوزه علمیه مروی تهران، مدیرعامل خبرگزاری فارس و  جمعی از طلاب و روحانیون و دانشجویان برگزار شد.

همچنین نمایشگاه تصاویر مهدی مریزاد در این زمینه با همکاری شرکت مترو تهران و حومه در ایستگاه مترو چهارراه ولی عصر(عج) برپا شده است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول