اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

رسانه‌ها صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهند/ بصیرت‌افزایی خبرگزاری فارس در جریان فتنه مطلوب بود

استاندار همدان وظیفه رسانه‌های ارزشی همچون خبرگزاری فارس را بسیار حساس دانست و گفت: خبرگزاری فارس در جریان فتنه در راستای بصیرت‌افزایی عملکرد مطلوبی داشت.

رسانه‌ها صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهند/ بصیرت‌افزایی خبرگزاری فارس در جریان فتنه مطلوب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌محمد آزاد در دیدار مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس با اشاره به نقش بی‌بدیل رسانه در جامعه اظهار داشت: رسانه‌ها باید در امر اطلاع‌رسانی به مردم صداقت و صحت خبر را سرلوحه کاری خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه دشمن به انحای مختلف سعی در تضعیف روحیه مردم دارد، افزود: دنیای سلطه با تبلیغات دروغین خود سعی در وارونه جلوه دادن شرایط مطلوب ایران دارد پس باید در این زمینه هوشیار بود.

استاندار همدان مردم را بزرگ‌ترین سرمایه ایران اسلامی خواند و گفت: باید با تمام وجود در راستای خدمت به این مردم وارد عرصه شد که نقش رسانه‌ها و مسئولان در این زمینه خطیر است.

وی با بیان اینکه مدیران با کارهای اجرایی به مردم خدمت می‌کنند، ابراز داشت: رسانه‌ها نیز با انعکاس مشکلات و دغدغه‌های مردم در این زمینه فعال هستند.

آزاد نقد منصفانه را باعث پیشرفت و تعالی جامعه خواند و از رسانه‌ها خواست در این زمینه فعالانه وارد عرصه فعالیت شوند.

وی با اشاره به اینکه دشمن با ترفندهای گوناگون خواستار ایجاد فضای دلخواه خود در کشور است، ابراز داشت: باید با بیان خدمات نظام به مردم و ترفندهای دشمن علیه نظام، فضای امید و شادابی را در جامعه ایجاد کرده و دشمنان را در دستیابی به اهدافشان ناکام کنیم.

استاندار همدان وظیفه رسانه‌های ارزشی همچون خبرگزاری فارس را در این زمینه بسیار حساس دانست و تأکید کرد: خبرگزاری فارس در این زمینه به خوبی وارد عرصه شده و در جریان فتنه نیز در راستای بصیرت‌افزایی عملکرد مطلوبی داشت.

وی در ادامه از خبرگزاری‌ فارس به عنوان یکی از خبرگزاری‌های بزرگ و ارزشی کشور یاد کرد که دارای توفیقات بسیاری نیز بوده است.

آزاد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه باید فضای کشور در اوایل انقلاب و در شرایط کنونی را برای نسل جوان تبیین کنیم، گفت: در شرایطی که دشمن همواره به دنبال گرفتن فرصت‌ها از کشور بوده و با ترفندهای مختلفی چون تحریم، ترور، تهدید، جنگ نرم و... درصدد براندازی نظام بوده است، ایران اسلامی به خوبی توانسته بر مشکلات فائق آید.

وی با تأکید بر تأکید بر این که باید این موضوعات به خوبی تشریح شود، ابراز داشت: این مهم ما را در دستیابی به اهداف ترسیم شده کمک خواهد کرد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه ایران اسلامی به خاطر دشمنی جریان استکبار همواره در یک مدیریت بحران به سر برده، افزود: جمهوری اسلامی با درایت رهبری و وحدت مردم توانسته به توفیقات بزرگی دست یابد.

وی در ادامه سخنان خود از همراهی دفتر خبرگزاری فارس در همدان سخن گفت و تأکید کرد: فعالیت این مجموعه در یک فضای همدلی شکل گرفته و با این رویکرد نیز در حال انجام است.

آزاد نمونه این همراهی و همدلی را حضور قوی خبرگزاری فارس همدان در بحث انتخابات دانست.

مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس نیز با اشاره به اهمیت سرعت اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار در این مجموعه گفت: روزانه بین هزار و 400 تا هزار و 500 خبر در خبرگزاری فارس منتشر می‌شود که نیمی از آن به همت مجموعه خبرنگاران گروه استان‌ها است.

حسن کربلایی با بیان اینکه در حال حاضر 400 خبرنگار در سراسر کشور در دفاتر خبرگزاری فارس مشغول به کار هستند، گفت: افتخار خبرگزاری فارس به ارزشی بودن آن و حرکت در مسیر ولایت است.

وی با بیان اینکه سعی کرده‌ایم با نقد منصفانه مسیر پیشرفت ایران اسلامی را مهیا کنیم، افزود: امیدواریم در این زمینه خوب ظاهر شده باشیم.

سرپرست دفتر خبرگزاری فارس در همدان نیز نیروهای این مجموعه را جزو ارزشی‌ترین و حرفه‌ای‌ترین نیروها دانست و گفت: نیروهای جوان این خبرگزاری فارس همواره با تلاش خود سعی در نقد منصفانه و ایجاد تغییرات سازنده در استان داشته و دارند.

احسان مطهری گفت: مجموعه استانی خبرگزاری فارس ضمن همسویی با سیاست‌ها و دستورالعمل‌های مرکز، همیشه درصدد پیشرفت استان و انجام مطلوب وظایف بوده است.

انتهای پیام/89002/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول