اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رفابت با روابط عمومی‌های ثبت احوال استان‌ها محقق شد

کسب رتبه نخست روابط عمومی ثبت احوال هرمزگان

روابط عمومی ثبت احوال هرمزگان موفق به کسب رتبه نخست در بین روابط عمومی‌ها ثبت احوال کشور شد.

کسب رتبه نخست روابط عمومی ثبت احوال هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت احوال هرمزگان، گردهمایی مدیران روابط عمومی و گنجینه اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور با حضور دکتر ناظمی اردکانی، معاون وزیر و و رئیس سازمان ثبت احوال کشور برگزار شد.

در این گردهمایی رئیس سازمان ثبت احوال کشور ضمن اشاره به وظیفه خطیر روابط عمومی عنوان کرد: امروزه نقش روابط عمومی در انعکاس فعالیت‌ها و خدمات و ایجاد ارتباط متقابل با جامعه هدف و همراه نمودن افکار عمومی با اهداف سازمان، نقشی برجسته و تاثیرگذار است.

ناظمی اردکانی وی یادآور شد: روابط عمومی در فرآیند تصمیم سازی‌های سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و پر واضح است تفکر خلاق در روابط عمومی این جایگاه را ارتقا می‌بخشد، معرفی ظرفیت‌های ثبت احوال نوین با استفاده از شیوه‌های مفید و موثر موجب بهره‌برداری کامل‌تر از این ظرفیت و ارتقا جایگاه این سازمان حاکمیتی در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین همایش‌هایی می‌تواند به انتقال تجربیات مفید روابط عمومی‌ها کمک شایانی کند تاکید کرد: این امر سبب می‌شود تا دستاوردهای استان‌ها در جهت بهبود فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان به طور کامل مورد استفاده  واقع شود.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه مسئولان روابط عمومی ادارات کل ثبت احوال کشور باید از نگاه مطلق به عدد و آمار بپرهیزند، گفت: آمارها زمانی می‌توانند در حل مشکلات و ناهنجاری‌ها راهگشا باشند که به همراه آنها تجزیه و تحلیل‌های مناسبی صورت گرفته باشد.

وی با ذکر این مطلب که ارائه گزارش‌های آماری مربوط به جمعیت جوان کشور سبب شد تا مقام معظم رهبری موکدا مسئولان کشور را به ارائه برنامه‌ریزی‌های مناسب در خصوص افزایش جمعیت کشور سفارش کنند گفت: روابط عمومی‌ها می‌توانند با انتشار آمار و اطلاع رسانی در بازه‌های زمانی مناسب در ارتباط با وقایع روز کشور و مقایسه این آمار با سال‌های گذشته نقش بیشتری را در برنامه ریزی‌های کلان کشوری ایفا کنند.

ناظمی اردکانی تاکید کرد: انتشار هدفدار آمار و اطلاعات جمعیتی تا حدود زیادی مسئولان را از مشکلات موجود آگاه می‌کند.

وی همچنین توجه به مبحث نام و نام گزینی و آشنایی مردم با اسامی مفاخر کشور را از جمله وظایف مهم روابط عمومی‌ها بر شمرد و از مسئولان روابط عمومی خواست تا با اطلاع رسانی مناسب مردم را با این مفاخر آشنا و در جهت ترویج نام‌های ایشان همت گمارند.

در ادامه مدیر کل روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور اطلاع رسانی در خصوص اهداف و ماموریت‌های سازمان را از جمله وظایف مهم روابط عمومی‌ها در جهت تکریم ارباب رجوع عنوان کرد.

مهدی تدین همچنین به روز شدن پورتال، استفاده از ظرفیت رسانه‌های محلی، توجه به گنجینه اسناد هویتی مفاخر را از عمده فعالیت‌های روابط عمومی‌های استان‌ها دانست.

مدیر کل روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور شاخص‌هایی چون ﮔﺰارش ﻋﻤﻠﮑﺮد، ﻋﻤﻠﮑﺮد رﺳﺎﻧﻪای، ارﺗﺒﺎﻃ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ، ارﺗﺒﺎﻃﺎت ﻣﺮدمی و ﻧﻮآوری و ﺧﻼﻗﯿﺖ را از مهمترین شاخص‌های انتخاب روابط عمومی برتر عنوان کرد.

در این گردهمایی «روابط عمومی ثبت احوال استان هرمزگان» موفق به کسب جایگاه نخست در سطح روابط عمومی‌های ادارات کل ثبت احوال کشور شد و مورد تقدیر معاون وزیر کشور و ریاست سازمان ثبت احوال قرار گرفت.

شایان ذکر است گردهمایی دو روزه مدیران روابط عمومی و گنجینه اسناد هویتی با هدف ارائه راهکارهایی مناسب جهت بهبود عملکرد وظایف روابط عمومی‌ها در رابطه با وظایف ثبت احوال و با تشکیل پنج کارگروه و سه کارگاه آموزشی برگزار شد.

انتهای پیام/2310/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول