اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج:

جلسات شورای شهر یاسوج رسانه‌ای برگزار خواهد شد

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: جلسات شورای شهر یاسوج از این به بعد با حضور رسانه‌ها برگزار خواهد شد.

جلسات شورای شهر یاسوج رسانه‌ای برگزار خواهد شد

هدایت‌الله امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: معتقدم هر کجا رسانه‌ها نباشند شفافیت و صراحت در کارها وجود نخواهد داشت.

عضو شورای سابق و فعلی شهر یاسوج ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج باید ارتباط خود را با رسانه‌ها بیشتر از گذشته کنند.

امیری تصریح کرد: به همین منظور پیشنهاد من و تنی چند از همکارانم در شورای شهر یاسوج این است که به مانند جلسات دیگر و نشست‌هایی که در استان برگزار می‌شود رسانه‌ها هم بتوانند در جلسات شورا شرکت داشته باشند.

وی بسیاری از تصمیمات شورا برای شهر را دارای ارزش و بار خبری و رسانه‌ای دانست و گفت: این ‌که در برخی محافل عنوان می‌شود شوراها کار سختی ندارند و اصولاً وظیفه شوراها به درستی تبیین نمی‌شود به دلیل همین دوری شورا از رسانه است.

امیری بیان داشت: در انتخاب شهردار سعی ما بر این است که بهترین گزینه را برای شهر یاسوج انتخاب کنیم تا بتواند همراه با نیازهای روز مردم، پاسخگوی مطالبات مردمی باشد.

این عضو با سابقه شورای اسلامی شهر یاسوج افزود: شهر یاسوج روز به روز در حال گسترش است و جمعیت بیشتری بر آن افزوده می‌شود که بدون برنامه‌ریزی و درک خواسته‌های مردمی نمی‌توان در ارائه خدمات به مردم موفق عمل کرد.

امیری تصریح کرد: باید در همه عرصه‌ها از جمله در موضوعات فرهنگی با برنامه‌ریزی قدم برداریم و بر همین اساس شورای اسلامی در چهارمین دوره با حساسیت و وسواس بیشتری تصمیم‌گیری می‌کند.

عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج ادامه داد: اعضای شورا باید در این دوره بیش از گذشته پاسخگوی عملکرد خود باشند و مهم‌تر از این که به جای رجوع مردم به اعضا، این اعضا هستند که باید به میان مردم بروند و خواسته‌ها و نیازهای آنان را پی‌گیری کنند.

انتهای پیام/2571/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول