اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فرمانده سپاه ناحیه اراک

برنامه‌های دهه کرامت در اراک اعلام شد

فرمانده سپاه ناحیه اراک برنامه‌های دهه کرامت را در این شهرستان اعلام کرد.

برنامه‌های دهه کرامت در اراک اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، عطاالله میرکمالی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر ساله در آستانه دهه کرامت ویژه برنامه‌هایی توسط سپاه برگزار می‌شود که امسال نیز این برنامه‌ها با کیفیت و تنوع بیشتری نسبت به سال‌های قبل برپا خواهد شد.

وی تصریح کرد: دهه کرامت فرصت مناسبی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) و تکریم مقام ولایت است و باید از این فرصت نهایت بهره را برد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک با اشاره به اقدامات اخیر دشمنان اسلام اظهار کرد: دشمنان اسلام امروز برای شکست اسلام دست به هر اقدامی می‌زنند، ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و توهین به مقدسات اسلام از مهم‌ترین تلاش‌های دشمنان در این زمینه است و گرامیداشت دهه کرامت بار دیگر شکست‌ناپذیری مسلمانان در برابر توطئه‌های دشمنان را ثابت خواهد کرد.

میرکمالی گفت: بدون شک برگزاری برنامه‌های دهه کرامت موجب ایجاد جاذبه برای شناخت اسلام و محتوای آن خواهد شد و در همین راستا بیش از 100 عنوان برنامه توسط سپاه اراک به اجرا درخواهد آمد.

وی از برنامه‌ریزی به منظور اجرای یکصد برنامه فرهنگی، علمی و آموزشی در دهه کرامت خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری اردوهای خانوادگی، حلقه‌های صالحین، پیاده‌روی اعضای حوزه‌های اداری و کارگری، اردوی زیارتی به قم و جمکران، مسابقات ورزشی و وبلاگ‌نویسی، تشویق کارکنان نمونه، تبلیغ سبک زندگی اسلامی، برگزاری جشن تولد امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در آستان مقدس امامزادگان عبدالله و آمنه خاتون و همایش اخلاق رضوی بخشی از این برنامه‌هاست.

فرمانده سپاه ناحیه اراک همایش حماسه اقتصادی در سایه زندگی رضوی، اهدای جایزه به فرزندان کارکنان با نام‌های رضا و معصومه، راهپیمایی حجاب و عفاف، فضا‌سازی تبلیغی، برگزاری محفل انس با قرآن، همایش زوج‌های جوان، مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، گلباران قبور شهدا، برپایی نمایشگاه عکس و ... را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت عنوان کرد.

انتهای پیام/87002/ز30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول