اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مدیرکل ارشاد کرمانشاه

برنامه‌های دهه کرامت در کرمانشاه اعلام شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: 160 برنامه در فعالیت‌های اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌ مناسبت فرارسیدن دهه کرامت تدارک دیده شده است.

برنامه‌های دهه کرامت در کرمانشاه اعلام شد

حجت‌الاسلام محمد آفتابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: 160 برنامه در فعالیت‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در کانون‌های فرهنگی ‌هنری مساجد و مؤسسات قرآنی به‌ مناسبت فرارسیدن دهه کرامت تدارک دیده شده است.

وی برگزاری همایش علمی پژوهشی امام رضا (ع) در آیینه ادبیات کودک و نوجوان را از مهم‌ترین این برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: این همایش 20 شهریورماه سال‌جاری در مجتمع فرهنگی ‌هنری انتظار شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: حضور خادمان حرم رضوی در کرمانشاه و اعطای هدایایی از طرف آستان قدس رضوی به برخی از افراد و بیان کرامات و آداب زیارت از دیگر برنامه‌هایی است که از 24 شهریورماه تا 27 شهریورماه سال‌جاری در کرمانشاه برگزار شود.

وی از برپایی 20 محفل انس با قرآن در مساجد و کانون‌های فرهنگی ‌هنری مساجد خبر داد و تصریح کرد: نمایشگاه‌های خوش‌نویسی رضوی و گرافیک با عنوان القاب امام رضا (ع) دایر خواهد شد.

حجت‌الاسلام آفتابی تاکید کرد: 25 ویژه برنامه در مساجد و کانون‌های فرهنگی ‌هنری مساجد که به ‌نام امام رضا (ع) مزین هستند، اجرا می‌شود و نمایشگاه عفاف و حجاب نیز با 90 اثر در مجتمع فرهنگی ‌هنری شهید آوینی دایر شده است.

این مقام مسئول با اشاره به برنامه‌های عصر شعر رضوی و جشنواره داستان کوتاه رضوی عنوان کرد: 14 ویژه برنامه جشن و سرور در سطح شهرستان‌های استان کرمانشاه تدارک دیده شده است.

حجت‌الاسلام آفتابی تصریح کرد: تمامی 360 باب کانون فرهنگی‌ هنری مساجد استان کرمانشاه در طول این دهه ویژه برنامه‌های مختلفی اجرا می‌کنند که این برنامه‌ها در 200 باب کانون واقع در روستاهای استان چشم‌گیرتر است.

انتهای پیام/2700/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول