اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای فارس:

فریب ترفند جدید سودجویان را نخورید

رئیس پلیس فتای فارس در مورد ترفندی که افراد سودجو با ارسال پیامکی با عنوان «شما برنده جایزه ... شدید»، اقدام به خالی کردن حساب افراد می‌کنند، هشدار داد.

فریب ترفند جدید سودجویان را نخورید

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ سید موسی حسینی اظهار داشت: با توجه به اطلاع‌رسانی‌های مکرر انجام شده در مورد کلاهبرداری‌های پیامکی، هنوز شاهد طعمه قرار گرفتن تعداد بسیاری از شهروندان هستیم که روزانه مراجعه و در این زمینه طرح شکایت می‌کنند.

وی اضافه کرد: در پرونده‌ای که این اواخر به پلیس فتای استان فارس ارسال شد، شاکی از خالی شدن حساب بانکی خود در هفته گذشته خبر داد.

رئیس پلیس فتای استان فارس ادامه داد: این شهروند مالباخته در بازجویی اظهار کرد، زمانی که پیامکی از خطی به شماره  0910 بر روی گوشی خود مشاهده کردم ابتدا آن را مطالعه و در پاسخ به آن پیامکی ارسال و در عین حال با اطلاع از موضوع کلاهبرداری‌های پیامکی در تماسی که از این خط با من گرفته شد، اغفال و با مراجعه به دستگاه خودپرداز موجودی حسابم را با دست خودم انتقال دادم.

وی بیان کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد موجودی حساب وی از طریق خرید کارت شارژ با این خط در متن شکایت مورد سوء استفاده قرار گرفته است.

رئیس پلیس فتای استان فارس گفت: از میان کارت شارژهای خریداری شده با ارسال حکم قضایی به شرکت‌های مخابراتی، آن‌ها را مسدود و مبلغی از موجودی حساب شاکی عودت داده شد.

حسینی خاطرنشان کرد: ردیابی متهم پرونده از طریق میان خطوطی که در پرونده موجود و شارژ شده بود، ادامه و در نهایت متهم شناسایی و اقدامات قانونی برای دستگیری وی انجام شده است.

کشف 30 هزار پاکت سیگار قاچاق در لارستان

بر اساس این گزارش همچنین فرمانده انتظامی لارستان استان فارس از کشف 30 هزار و 200 پاکت سیگار خارجی قاچاق از دو خودرو پژو 405 در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین خلیفه در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان لارستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده‌های فرعی منتهی به محور بندرعباس به لار به یک پژو 405 مظنون شدند و زمانی که قصد متوقف کردن خودرو را داشتند راننده بدون توجه به فرمان ایست ماموران اقدام به فرار کرد.

وی اضافه کرد: پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده آن دستگیر و در بازرسی از آن 15 هزار و 500 پاکت سیگار خارجی کشف شد.

فرمانده انتظامی لارستان استان فارس اضافه کرد: در عملیات دیگری ماموران در بازرسی از یک پژو 405 دیگر 14 هزار و 700 پاکت سیگار خارجی کشف کردند.

خلیفه خاطرنشان کرد: در این مورد هر دو خودرو توقیف و راننده آن‌ها نیز دستگیر و به مقام قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/2448/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول