اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی در جمع فعالان مجازی سپاه صاحب‌الأمر(عج) قزوین:

نتیجه فعالیت هوشمندانه در فضای مجازی شکست دشمن در جبهه نرم است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور شکست دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جبهه جنگ نرم را نتیجه فعالیت هوشمندانه در فضای مجازی عنوان کرد.

نتیجه فعالیت هوشمندانه در فضای مجازی شکست دشمن در جبهه نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سردار محمدرضا نقدی امشب در جمع مدیران فرهنگی و فعالان فضای مجازی بسیج اظهار داشت: فضای مجازی بهترین شیوه و قوی‌ترین سلاح برای مبارزه با تهدیدات نرم دشمنان است.

وی افزود: رمز استفاده از این فضای نامحدود این است که بتوانیم هوشمندانه و با ایجاد یک جریان رسانه‌ای و هدفمند حرف خود را به دنیا بزنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز بسیج با داشتن توانمندی‌های بسیار بالا در حوزه فضای مجازی و دسترسی به سایت‌ها و خبرگزاری‌ مهم و کلیدی می‌تواند به بهترین شکل نقش را ایفا کند.

نقدی تصریح کرد:‌ حرف امروز دشمنان این است که فضای مجازی را به سمتی سوق دهند تا افکار و اندیشه‌های آنان را ترویج دهد و اگر بسیج با همه توان و با هوشمندی بتواند در این مبارزه پیچیده و طاقت‌فرسا عمل کند پیروز واقعی خواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج ابراز داشت: حضور بسیج در میدان‌‌های نرم همچون میادین سخت و نظامی تأثیرگذار و نقش‌آفرین است و این عرصه امروز به مراتب مهم‌تر و پیچیده‌تر از دوران سخت و عرصه نظامی است.

در ادامه این نشست فعالیت‌های بسیج استان قزوین در عرصه فرهنگی و مجازی بررسی شد.

به گزارش فارس سردار نقدی طی سفر دو روزه خود به این استان با حضور در نشست‌های مختلف تخصصی پیرامون مسائل مختلف این استان صحبت و از گفته‌های بسیجیان این عرصه‌ها نیز استقبال کرد.

اخبار تکمیلی از حضور سردار نقدی در قزوین متعاقباً‌ مخابره می‌شود.

انتهای پیام/2667/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول