اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای استان سمنان:

عامل انتشار اطلاعات خصوصی در فضای مجازی دستگیر شد

رئیس پلیس فتای استان سمنان از دستگیری عامل ایجاد صفحه‏‌ای شخصی در شبکه اجتماعی به نام یک خانم با هدف نشر اکاذیب و هتک حیثیت وی خبر داد.

عامل انتشار اطلاعات خصوصی در فضای مجازی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از مرکز اطلاع‏‌رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سیدعلی میراحمدی در تشریح جزئیات این خبر افزود: پیرو شکایت خانمی مبنی بر اینکه فرد نامعلومی در شبکه‏‌های اجتماعی صفحه‌‏ای به نام وی ایجاد و اقدام به انتشار اطلاعات شخصی و خانوادگی شاکی با هدف نشر اکاذیب و هتک حیثیت کرده است، رسیدگی سریع به موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با انجام اقدامات تخصصی و فنی، ایجاد کننده صفحه موصوف که وی نیز اهل و ساکن سمنان بود، شناسایی و با هماهنگی‏‌های قضایی به این پلیس احضار شد.

این مسئول افزود: با تحقیقات به عمل آمده از مظنون مشخص شد، خواهر وی ایجاد کننده این صفحه مجازی است که با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شد و در بازجویی تخصصی به ارتکاب این بزه اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتای استان سمنان، بی‏‌توجهی شاکی نسبت به نگهداری از اطلاعات شخصی و بعضاً اختلافات فامیلی و حس انتقام‏‌جویی متهم را دلیل سوءاستفاده وی از اطلاعات و اقدام به تخریب شخصیت شاکی و انتشار مطالبی غیرواقعی دانست.

انتهای پیام/2249/ز/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول