اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل آموزش‌ و ‌پرورش آذربایجان غربی:

کانون پرسمان در فضای مجازی راه‌اندازی می‌شود

معاون فرهنگی اداره کل آموزش ‌و ‌پرورش آذربایجان غربی گفت: با آغاز سال‌ تحصیلی جدید، کانون پرسمان در فضای مجازی برای پاسخ‌گویی به شبهات دانش‌آموزان ایجاد می‌شود.

کانون پرسمان در فضای مجازی راه‌اندازی می‌شود

کریم سعید شعبانلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در فضای طراحی شده هر یک از افراد می‌توانند سئوالات مورد نظر خود را در حوزه‌های مختلف مطرح و توسط متخصصان مربوط به هر حوزه پاسخ مناسب خود را دریافت کنند.

وی افزود: چنان چه فردی نتواند پاسخ مورد ‌نظر خود را دریافت کنند برای حل مشکل و چاره‌جویی برای آن نشست‌های تخصصی با حضور کارشناسان و مشاوران هر بخش برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل آموزش ‌و ‌پرورش آذربایجان غربی به نحوه پاسخگویی به سئوالات اشاره کرد و گفت: پاسخ‌ها از طریق ایمیل، تهیه لوح‌های فشرده، جلسه پرسمان حضوری و یا در خود سایت برای استفاده سایر افراد قرار داده می‌شود.

وی ادامه داد: این فضا در حال برنامه‌نویسی است.

تجهیز مراکز مشاوره از دیگر برنامه‌های فرهنگی در سال تحصیلی جدید

شعبانلو تصریح کرد: توسعه و تجهیز مراکز مشاوره از دیگر برنامه‌های فرهنگی در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برای شروع سال تحصیلی جدید است.

وی ادامه داد: در این راستا تلاش می‌کنیم مراکز مشاوره استان را از 15 واحد به 20 واحد افزایش دهیم.

معاون فرهنگی اداره کل آموزش‌ و ‌پرورش آذربایجان غربی افزود: افزایش شاخص دانش‌آموزان تحت پوشش خدمات مشاوره و روان‌شناختی حدود 55 درصد است که تلاش می‌کنیم با شروع سال تحصیلی جدید به 70 درصد افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: افزایش سرانه کتاب در مدارس از طریق توسعه و گردش کتابخانه‌ها‌ی کلاسی و کتابخانه‌های مدارس از دیگر برنامه‌های فرهنگی این بخش است.

انتهای پیام/61009/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول