اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرداد ماه صورت گرفت

ویزیت 6541 نفری درمانگاه مرکزی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران

مسئول درمانگاه مرکزی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با اشاره به ارائه خدمات مختلف در این درمانگاه گفت: در مرداد ماه افزون بر شش هزار و 541 نفر در این درمانگاه ویزیت شدند.

ویزیت 6541 نفری درمانگاه مرکزی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران

پروانه گرداب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: واحد درمانگاه مرکزی این بیمارستان با 15 پزشک عمومی، شش پرستار و تعدادی پرسنل در بخش‌های پذیرش، داروخانه و خدمات به مراجعه کنندگان ارائه خدمت می‌کند.

مسئول درمانگاه مرکزی صنعت نفت گچساران با بیان این که در این بخش خدماتی از جمله پزشک خانواده، ویزیت، پانسمان، بستری موقت، خونگیری برای بیماران تالاسمی و نوار قلب ارائه می‌شود، افزود: در مرداد ماه افزون بر شش هزار و 541 بیمار در این درمانگاه ویزیت شدند.

گرداب با اشاره به مراجعه یک هزار و 133 نفر بازنشسته و 87 نفر غیر شرکتی به این درمانگاه تصریح کرد: در همین مدت تعداد دو هزار و 15 نفر به بخش تزریقات، یک هزار و 940 نفر پانسمان، 113 نفر بستری موقت و 144 نفر به بخش نوار قلب مراجعه کردند و از چهار نفر برای آزمایشات مربوطه تالاسمی خونگیری شد.

مراجعه روزانه 350 نفر به درمانگاه مرکزی نفت گچساران

وی ادامه داد: روزانه افزون بر 350 نفر برای انجام معاینه، تزریقات، خدمات پانسمان و دیگر خدمات پزشکی به درمانگاه مرکزی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران مراجعه می‌کنند.

گرداب با اشاره به ویزیت بیماران در دو نوبت صبح و بعدازظهر یادآور شد: در برخی ماه‌های سال به دلیل شیوع بیماری‌های مختلف تعداد مراجعه کنندگان به درمانگاه داخلی افزایش می‌یابد.

مسئول درمانگاه مرکزی صنعت نفت گچساران با بیان این‌که بیماران بستری از واحدهای دندانپزشکی و کلنیک‌های دیگر به این واحد مراجعه کرده، بستری شده و مورد معاینه قرار می‌گیرند، افزود: تلاش پرسنل این بخش خدمات رسانی مطلوب به مراجعه کنندگان است.

انتهای پیام/82014/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول