اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ملایر خبر داد

افزایش 10 درصدی ورود مسافر به ملایر

رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ملایر از افزایش 10 درصدی ورود مسافر به ملایر خبر داد.

افزایش 10 درصدی ورود مسافر به ملایر

محمد بشری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به افزایش 10 درصدی مسافران در ملایر اظهار کرد: شهرستان ملایر که ورودی مسافران از جنوب کشور را پذیراست، آماده میزبانی از مسافران تابستانی است.

وی با بیان اینکه بیشتر بازدیدها از ارگ نوشیجان صورت گرفته است، افزود: موزه لطفعلیان، پارک سیفیه، دریاچه کوثر، پارک معلم و پارک ورودی از جاده بروجرد رتبه‌های بعدی توقف و بازدید مسافران را داراست.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ملایر با اشاره به اینکه 24 ساعته آماده پاسخگویی به مشکلات مسافران هستیم، بیان داشت: سرکشی و نظارت از اماکن بین راهی و مجتمع‌ها نیز با همکاری صنعت، معدن و تجارت شهرستان به شدت تمام انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه 6 مدرسه در اسکان و اقامت مسافران فعال هستند، خاطرنشان کرد: خانه معلم، مهمانپذیر کارون، مهمانپذیر مقدم‌نو، خوابگاه ورزش و جوانان ملایر و مجتمع اقامتی باران نیز در این امر فعال هستند.

بشری در پایان سخنانش اضافه کرد: با توجه به اینکه نزدیک اعلام نتایج کنکور هستیم، با دانشگاه‌های ملایر هماهنگی شده تا با در اختیار قرار دادن بروشورهایی اماکن دیدنی ملایر به مهمانان معرفی شود.

انتهای پیام/89003/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول