اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آمل اعلام کرد

رتبه نخست آمل در زمینه جمع‌آوری اتباع بیگانه غیرمجاز

فرمانده انتظامی آمل اعلام کرد: آمل در سطح مازندران در زمینه جمع‌آوری اتباع بیگانه غیرمجاز، مبارزه با مواد مخدر و ایجاد و ارتقای امنیت اجتماعی رتبه نخست مازندران را کسب کرد.

رتبه نخست آمل در زمینه جمع‌آوری اتباع بیگانه غیرمجاز

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل، به منظور گرامیداشت هفته ناجا جلسه‌ای به ریاست سیدجعفر رسولی معاون فرمانداری آمل و در اتاق کار ایشان تشکیل شد.

معاون فرماندار آمل در این جلسه گفت: امنیت نسبی خوبی را در شهرستان شاهد هستیم که گواه بنده مقایسه امنیت شهرستان آمل با شهرستان‌های همجوار است.

سیدجعفر رسولی هفته انتظامی را فرصت مناسبی دانست تا از زحمات پرسنل نیروی انتظامی تقدیر به عمل آید. 

وی افزود: این هفته فرصت مناسبی است تا از تلاش و ایثارگری‌های این خدمتگزاران که در ایجاد و حفظ نظم و امنیت شهرستان با تمام وجود خود زحمت می‌کشند تجلیل به عمل آید.

رسولی با بیان اینکه امنیت با اعتماد عمومی ارتباط مستقیم دارد، ادامه داد: ارتباط ادارات و نهادها با حوزه‌های انتظامی یک سرمایه اجتماعی است و امنیت از ضروریات هر جامعه خواهد بود.

وی اذعان داشت: اعتماد مردم به مسئولان جامعه و جذب همکاری آنها با مدیریت شهرستان، رابطه تنگاتنگی با میزان امنیت، آرامش و نظم موجود در جامعه می‌تواند داشته باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل نیز با ارائه گزارش از عملکرد نیروی انتظامی گفت: در شهرستان آمل با وجود مدیریت جمعی، موفقیت‌های خوبی حاصل شده است.

محمدصادق پهلوان تصریح داشت: اگر شهرستان آمل در سطح استان در زمینه جمع‌آوری اتباع بیگانه غیرمجاز، مبارزه با مواد مخدر و ایجاد و ارتقای امنیت اجتماعی رتبه اول را کسب کرده است، به این خاطر بود که کار گروهی در سطح شهرستان خوب انجام شده است.

پهلوان افزود: باید احساس هویت و اقتدار و آرامش شهرستان را مدیون پلیس بدانیم که این خود حاصل ارتباط جمعی و دوسویه میان ادارات و پلیس است.

به گزارش فارس؛ در این هفته دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شاهد انتظامی، حضور عوامل انتظامی در مدارس، زنگ ناجا در مدارس، بازدید دانش‌آموزان از عملکرد پلیس و 110، همایش همیاران پلیس، مانور شهری موتورسیکلت‌های قانونمند، مسابقه دوچرخه‌سواری برای فرزندان پلیس، اردوی زیارتی و سیاحتی پرسنل انتظامی، ایجاد نمایشگاه سیار دانش‌آموزی، مسابقات علمی و ورزشی متنوع، نشست با ائمه محترم جمعه و جماعات، جشنواره قرآنی و غبار روبی مزار شهدا از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته توسط ستاد گرامیداشت هفته ناجا پیش‌بینی شده است.

 انتهای ‌پیام/86011/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول