اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 5 ماه نخست سال جاری

60 هزار نفر به بیمارستان شهید بهشتی مراجعه کردند

رئیس بیمارستان شهید بهشتی آبادان گفت: در پنج ماه گذشته بیش از 60 هزار نفر به بیمارستان شهید بهشتی آبادان مراجعه کردند.

60 هزار نفر به بیمارستان شهید بهشتی مراجعه کردند

آرمین خالق‌جو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در پنج ماه گذشته بیش از 60 هزار نفر در بیمارستان شهید بهشتی آبادان توسط پزشکان این بیمارستان معاینه شدند.

وی از دیگر آمار بیمارستان شهید بهشتی آبادان در این پنج ماه گفت و اضافه کرد: 3 هزار و 700 نفر نیز در این بازه زمانی در این بیمارستان بستری شدند.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی آبادان در همین خصوص افزود: 47 نفر برای تست ورزش به این بیمارستان مراجعه کرده و تعداد 122 نفر نیز در همین مدت سونوی چشم داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در پنج ماه گذشته 37 نفر برای اکو قلب در بیمارستان شهید بهشتی آبادان حاضر شده و تعداد 690 نفر نیز به تعداد 6 هزار و 783 جلسه در این بیمارستان دیالیز شدند.

خالق‌جو ضمن اعلام آمار مراجعه به آزمایشگاه این بیمارستان تصریح کرد: از بیش از 8 هزار نفر به شکل سرپایی نزدیک به 38 هزار آزمایش در پنج ماه ابتدایی سال 92 گرفته شده است.

وی در پایان عنوان کرد: از فروردین تا پایان مرداد ماه امسال 243 نفر به فیزیوتراپی بیمارستان شهید بهشتی آبادان مراجعه کرده و تعداد 3 هزار و 388 جلسه فیزیوتراپی شدند.

انتهای پیام/ 72001/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول