اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

عقب‌نشینی از مسئله هسته‌ای پیشروی دشمن را به همراه دارد

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر از انرژی هسته‌ای که حق ملت ایران است، کوتاه آمده و عقب‌نشینی کنیم، دشمن صدها گام جلو آمده و پیشروی می‌کند.

عقب‌نشینی از مسئله هسته‌ای پیشروی دشمن را به همراه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، داوود محمدی بعد از ظهر امروز در جمع مردم آبیک اظهار داشت: این ادعای برخی افراد ناآگاه و ساده‌لوح که اذعان می‌کنند اگر از انرژی هسته‌ای کوتاه بیاییم رفاه مردم بیشتر می‌شود، تفکر کاملا اشتباهی است چراکه خدا می‌داند همه اینها بهانه است تا دشمن به اهداف و مقاصد شوم خود در نظام دست یابد.

وی با ذکر اینکه همه کشورهای غربی بدون استثنا به بمب اتم مجهز هستند، افزود: رژیم صهیونیستی هم 270 کلاهک هسته‌ای دارد، پس چرا صدای کسی در نمی‌آید و زور استکبار جهانی به کشورهای دیگر می‌رسد.

محمدی ادامه داد: اینکه استکبار جهانی اذعان می‌کند ایران حامی تروریسم است، دروغی بیش نیست چراکه خود آمریکا و اروپا از اوایل انقلاب اسلامی تاکنون 17 هزار نفر را با عملیات تروریستی در کشور به شهادت رسانده‌اند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این در حالی است که سازمان منافقین به بیشتر ترورها اعتراف کرده و به طور رسمی و مکتوب مسئولیت ترورها را پذیرفته است.

محمدی افزود: دشمنان نظام به دلیل اینکه ایران اسلامی یک کشور مستقل و سرپا است و به یک کشور الگو در دنیا تبدیل شده، چشم دیدن انقلاب اسلامی با عزت و سربلند را ندارند.

وی ایران اسلامی را از نظر علوم و پیشرفت فناوری جزو 10 کشور برتر دنیا ذکر کرد و گفت: در زمینه علوم هوا فضا نیز در رتبه پنجم دنیا قرار داریم.

این مسئول ادامه داد: نظام اسلامی در تولید موشک‌های دوربرد، پرتاب ماهواره و موجود زنده و علوم نظامی دیگر در دنیا سرآمد است.

محمدی بیان کرد: گرچه همه مشکلات کشور رفع نشده اما پس از انتخابات وضعیت و موقعیت کشور در عرصه بین‌المللی متفاوت شده است.

وی افزود: با حضور پرشور مردم در انتخابات دنیا فهمید که ملت بابصیرت و هوشیار ایران هر جا که ضرورت داشته باشد حضور یافته و از نظام و خون شهدا دفاع خواهد کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: صالحی وزیر امور خارجه دولت دهم و معاون اول رئیس‌جمهور یازدهم اذعان کرده که پس از مشارکت 75 درصدی مردم در انتخابات همه کشورهای اروپایی با ایشان تماس گرفته و تبریک گفته بودند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: مردم با حضور گسترده در انتخابات ثابت کردند که بیدار، هوشیار و با بصیرت هستند و هیچ‌گاه از نظام، ولایت فقیه و مسئولان جدا نمی‌شوند.

محمدی افزود: مردم با شرکت در انتخابات ثابت کردند که بین مشکلات موجود و اصول و ارزش‌های اسلامی و نظام جمهوری اسلامی تفکیک قائل هستند و پای نظام ایستاده‌اند.

انتهای پیام/77006/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول