اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

تحقق رهنمودهای رهبری تکلیف است

امام جمعه بجنورد تحقق رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی را یک تکلیف عنوان کرد.

تحقق رهنمودهای رهبری تکلیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در آیین نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی با اشاره به بیانات رهبری در نشست با نمایندگان مجلس خبرگان رهبری گفت: این بیانات همواره راهگشا و ارزشمند بوده است.

وی یکی از مهم‌ترین اصول انقلاب اسلامی را ایستادگی در مقابل مستکبران خواند و افزود: بنیان‌گذار جمهوری اسلامی رابطه آمریکا با ایران را گرگ و میش دانسته از این رو اصول انقلاب در مقابل شیطان بزرگ تغییر ناپذیر است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی این رویکرد را از بدیهیات نظام اسلامی برشمرد و عنوان کرد: نباید در مقابل اصول نظام در قبال استکبار کوتاه آمد.

وی همچنین با گرامیداشت یاد شهدای 17 شهریور تصریح کرد: بی‌گمان خون شهیدان این واقعه، باعث ریشه‌‌کنی ظلم و ستم و نابودی رژیم طاغوت شد.

حجت‌الاسلام یعقوبی با تاکید بر اینکه این روز در تاریخ انقلاب اسلامی ایران در حافظه مردم ماندگار شد، افزود: رژیم گذشته با تصور غلط خود فکر می‌کرد با این شهادت‌ها می‌تواند تغییری در اراده مردم ایجاد کند اما به این مهم توجه نداشت که همواره خون شهید، ثمره خودش را در سوزاندن ریشه ظلم و ستم و ویران کردن کاخ‌های ستمگران نشان می‌دهد.

وی ریشه‌کن شدن رژیم پوشالی پهلوی و تسریع در روند پیروزی انقلاب اسلامی را از پیامدهای واقعه 17 شهریور خواند و یادآور شد: به طور حتم بیان این‌گونه وقایع برای نسل جوان سبب جهت‌گیری‌های آینده و مقاومت و پایداری آنان در حفاظت و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌شود.

خطیب جمعه بجنورد همچنین با تبریک روز دختر بر الگوپذیری از بانوی اسلام و حرکت آنان در مسیر ارزش‌های دینی تاکید کرد.

انتهای پیام/63002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول