اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چفیه رهبری با ارزش‌ترین داشته قهرمان ووشوی جهان است

قهرمان ووشوی جهان گفت: امسال با ورزشکاران المپیکی با رهبر معظم انقلاب دیدار داشتیم که از ایشان خواهش کردم چفیه‌شان را به من بدهند که حضرت آقا فرمودند: بله، حتما دخترم. پیروز و موفق باشید.

چفیه رهبری با ارزش‌ترین داشته قهرمان ووشوی جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مریم هاشمی قهرمان رقابت‌های ووشو بزرگ‌سالان جهان در ترکیه نخستین مدال طلای جهانی تاریخ ورزش بانوان استان کرمانشاه را کسب کرده است.

وی در بدو ورود خود به کرمانشاه مدال خود را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیم کرد.

مریم هاشمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: در ترکیه بودم و با پدر و مادرم صحبت می‌کردم که گفتند می‌خواهیم به پیشواز مقام معظم رهبری برویم و همان لحظه عهد بستم که اگر مدال طلا بگیرم، به رهبر معظم انقلاب تقدیمش کنم.

وی ادامه داد: حضور رهبر معظم انقلاب در شهر و دیارم روحیه غیرقابل توصیفی به من داد و با توکل به خدا به مدال طلا دست یافتم و در مراسم دیدار نخبگان با مقام معظم رهبری، به عهد خود وفا کردم که بعدا حضرت آقا این مدال را پس دادند و فرمودند: (( این مدال باید در کرمانشاه بماند)).

این ورزشکار کرمانشاهی در مورد درخواستش از مقام معظم رهبری، گفت: من چه درخواستی بالاتر از دعای خیر از ولی امر مسلمین جهان می‌توانستم داشته باشم و هنگامی که خدمت ایشان رسیدم، همچون یک سرباز موفق قدم‌هایم را محکم برداشتم.

قهرمان ووشوی جهان با اشاره به اینکه امسال نیز با ورزشکاران المپیکی با رهبر معظم انقلاب دیدار داشتیم، افزود: حضرت آقا در این دیدار فرمودند: ((این قهرمان کرمانشاهی است)) و من از ایشان خواهش کردم چفیه‌اشان را به من بدهند که حضرت آقا فرمودند: (( بله، حتما دخترم. پیروز و موفق باشید)) که این بهترین اتفاق عمر من و باارزش‌ترین داشته من است.

هاشمی از انتخابش به‌عنوان نفرات ثابت تیم ملی بزرگسالان ووشو جمهوری اسلامی ایران برای اعزام به مسابقات جهانی مالزی خبر داد و گفت: امیدوارم به‌عنوان نماینده بانوان پاسدار و بانوان ایرانی مدال طلای این دوره از مسابقات جهانی را نیز کسب کنم.

انتهای پیام/2700/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول