اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت یاسوج:

مسئولان موظف به اجرای مشی امام و رهبری در سیاست داخلی و خارجی هستند

امام جمعه موقت یاسوج گفت: همه مسئولان در هر دوره‌ای موظف به اجرای مشی امام و رهبری در سیاست‌های داخلی و خارجی هستند.

مسئولان موظف به اجرای مشی امام و رهبری در سیاست داخلی و خارجی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به امامت حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر امام جمعه موقت و رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح در مصلای امام خمینی این شهر برگزار شد.

امام جمعه موقت شهر یاسوج در خطبه نخست با بیان چند نکته اخلاقی گفت: یکی از مشکلاتی که در جوامع و به خصوص در جامعه امروزی ما وجود دارد، پیچیده کردن بحث ازدواج است.

وی ادامه داد: درصد بالایی از معضلات اجتماعی به همین موضوع برمی‌گردد که جوانان نتوانند به بهترین و آسان‌ترین نحو ازدواج کنند.

حجت‌الاسلام حسینی‌صدر قرار دادن بسیاری از موانع بر سر راه ازدواج جوانان را اقدامی ناخواسته بر وفق مراد معضلات اجتماعی دانست و گفت: باید در این خصوص سیره ائمه را مد نظر قرار دهیم و از هر الگوپذیری دیگر بپرهیزیم.

امام جمعه موقت شهر یاسوج امانت‌داری را یکی دیگر از ویژگی‌های مومنین دانست و گفت: خیانت در امانت باعث بسیاری از بدبختی‌ها می‌شود که خود منشا بسیاری از گناهان است.

وی در خطبه دوم با ذکر مسائل مهم روز کشور، یکی از موضوعات مهم داخلی را دیدار اعضای خبرگان با مقام معظم رهبری دانست و افزود: همه باید سخنان راهگشای رهبری در این دیدار را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم چراکه هر بند از سخنان معظم‌له آکنده از نصایح و پندهایی است که در هنگامه مشکلات چراغ راهی روشن خواهد بود.

حجت‌الاسلام حسینی‌صدر با تاکید بر این نکته که سیاست‌های اصلی و راهبردی نظام اسلامی نشات گرفته از فرامین و مشی امام و رهبری است، تصریح کرد: مسئولان موظف به اجرای این مشی هستند.

وی به حوادث سوریه و تاکید آمریکا بر حمله به این کشور و اهداف این پروژه اشاره کرد و افزود: آن‌ها هدفی جز ایجاد رعب و وحشت در میان محور مقاومت ندارند و با چنین حمله‌ای که برخاسته از تحلیل نادرست است، شکست را نصیب خود می‌کنند.

امام جمعه موقت شهر یاسوج از زنده بودن بیداری اسلامی گفت و خاطرنشان کرد: استکبار در تحلیل اشتباه خود فکر می‌کند این آتش خاموش شده غافل از این که تداوم بیداری اسلامی را به عینه شاهد هستیم.

انتهای پیام/2571/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول