اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله حسینی‌بوشهری:

دفتر ارتباط خبرگان رهبری و دولت تشکیل می‌شود

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به برگزاری چهاردهمین اجلاس خبرگان رهبری گفت: در این اجلاس مقرر شد رابط و دفتری که بتواند نقش ارتباطی بین اعضای خبرگان رهبری با دولت را ایفا کند، تشکیل شود.

دفتر ارتباط خبرگان رهبری و دولت تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری با اشاره به برگزاری چهاردهمین اجلاس خبرگان رهبری گفت: در این اجلاس بیشتر به بیان و بررسی مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور پرداخته شده است.

وی ادامه داد: آیت‌الله مهدوی‌کنی در نطق افتتاحیه در ارتباط با اهمیت جایگاه مجلس خبرگان رهبری سخنرانی کردند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سخنرانی فرمانده سپاه قدس در نخستین روز اجلاس خبرگان رهبری عنوان کرد: سردار سلیمانی در این جلسه تحلیل جامعی پیرامون مسائل بین‌المللی ارائه کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه در ادامه به سخنرانی رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی در این اجلاس با تحلیل جامع مسائل داخلی و خارجی به بیان دیدگاه‌های خود پرداخت.

وی با بیان این‌که امیدهایی نسبت به آینده کشور در سخنرانی رئیس جمهور وجود داشت، ادامه داد: البته اگرچه از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی نگرانی‌هایی نسبت به شرایط فعلی کشور در ارتباط با مسائل اقتصادی مطرح شد اما ایشان مطرح کرد که برای رفع مشکلات کشور طرح‌ها و برنامه‌هایی دارد.  

مدیر حوزه‌های علمیه کشور همچنین با اشاره به سخنرانی‌های نمایندگان مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: سخنان نمایندگان در خصوص مسائل داخلی و بین‌المللی به‌ویژه توطئه‌هایی که ابرقدرت‌ها نسبت به کشورهای اسلامی دارند، مطرح شد.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری با تاکید بر این‌که اهتمام به مسائل فرهنگی کشور از دغدغه‌های جدی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری بود، اظهار داشت: نمایندگان با توجه به شرایط دولت جدید، تقاضا داشتند که با کمک مجلس خبرگان و نخبگان جامعه اقدامات مناسبی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی صورت گیرد.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به مباحث مطرح شده در خصوص مسائل بین‌المللی در چهاردهمین اجلاس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در این جلسه به طور کلی و گسترده، دخالت ابرقدرت‌ها در کشورهای اسلامی از قبیل، مصر، عراق، افغانستان و بحرین مورد بررسی و محکومیت قرار گرفت.

امام جمعه قم با اشاره به بیانیه چهاردهمین اجلاس خبرگان رهبری در خصوص محکومیت اقدام نظامی علیه سوریه اظهار داشت: اعضای خبرگان در این بیانیه هشدار دادند که آمریکا و کشورهای مداخله‌گر باید دست از توطئه بردارند.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری به مسئله برقراری تعامل اعضای مجلس خبرگان رهبری با دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: در این اجلاس مقرر شد رابط و دفتری که بتواند نقش ارتباطی میان اعضای خبرگان رهبری با دولت را داشته باشد، ایجاد و از طریق این مرکز، مطالبات و درخواست‌هایی که از ناحیه اعضای خبرگان رهبری مطرح می‌‌شود، پیگیری شود.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول