اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رشیدی در گفت‌وگو با فارس:

رزمی‌کاران قمی در مسابقات توتال هاپکیدو کشور عملکرد خوبی داشتند

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از عملکرد مثبت ورزشکاران قمی اعزامی به رقابت‌های توتال هاپکیدو قهرمانی کشور ابراز خرسندی کرد.

رزمی‌کاران قمی در مسابقات توتال هاپکیدو کشور عملکرد خوبی داشتند

محمدهادی رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: قم در تمام رشته‌های رزمی، ورزشکاران خوب و موفقی دارد و گواه این مدعا کسب بیشترین مدال برون مرزی توسط ورزشکاران رزمی قم در سال 91 بود.

وی در ادامه به حضور ورزشکاران رزمی قم در هجدهمین دوره مسابقات کشوری توتال هاپکیدو کشور اشاره کرد و اظهار داشت: مسابقات کشوری توتال هاپکیدو G.H.F با حضور نماینده ایران و خاورمیانه در استان تهران برگزار شد و قمی‌ها نیز در آن حضور داشتند.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم تصریح کرد: در این دوره از مسابقات، 550 رزمی کار در قالب 25 تیم از سراسر کشور حضور داشتند که در تلاش برای به دست آوردن مقام‌های اول تا سوم و قرار گرفتن بر روی سکو در رشته‌های مختلف با یکدیگر پیکار کردند.

وی یادآور شد: رزمی‌کاران حاضر در این رقابت‌ها در رشته‌های سمی کنتاکت، دفاع شخصی و سلاح‌های سرد با یکدیگر رقابت کردند در حالی‌که این مسابقات به مدت 2 روز برگزار شد و در مجموع شاهد عملکرد خوبی از سوی رزمی‌کاران قمی بودیم.

رشیدی ادامه داد: کادر فنی این مسابقات علی‌اکبر سنگ‌سفیدی، مهدی زارع، مظفر غریبی و داوران درجه یک رزمی نظیر فرشاد کیهانی، سیدعلی نژند، سید حجت‌الله مهدیون و آزادی‌طلب با حضور پررنگ خود سبب برگزاری مطلوب این دوره از مسابقات شدند.

وی همچنین به داوران این دوره از رقابت‌ها اشاره کرد و افزود: محمد سبزی، افشین حاتمی، بهروز سرایی، رضا خاکساری، جمشید ایرانمنش، سعید نصراللهی، حمید نژند، حسن خشنودی، رضا ابویی، محمد یگانه، علی حبی، عباس اعتمادی داوران این رقابت‌ها بودند و در پایان به رسم یاد‌بود هدایایی به آن‌ها تقدیم شد.

رشیدی تاکید کرد: مربیان حاضر در این دوره از مسابقات به سبک و قوانین احترام گذاشتند و این دوره از مسابقات با تلاش و همت بلند مسئولان در حالی برگزار شد که رزمی‌کاران شرکت کننده از استان‌های البرز، تهران، یزد، گیلان، قم، زنجان، تبریز، فارس و کرمانشاه با یکدیگر رقابت کردند.

وی در پایان اظهار داشت: ورزشکاران رزمی استان قم در رشته‌هایی مانند توتال هاپکیدو، ووینام، کیک بوکسینگ، جوجیتسو، کوبودو و چندین رشته ورزشی رزمی دیگر در سال‌های اخیر افتخارات و مدال‌های رنگارنگی از میادین داخلی و برون‌مرزی رزمی کسب کرده‌اند.

انتهای پیام/78002/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول