اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حج و زیارت استان اردبیل:

470 زائر راهی سرزمین وحی می‌شوند

مدیر کل حج و زیارت استان اردبیل گفت: 470 زائر اردبیلی در قالب سهمیه حج تمتع عازم سرزمین وحی می‌شوند.

470 زائر راهی سرزمین وحی می‌شوند

ولی عباسی در گفت‌‌و گو با خبرگزار فارس در اردبیل اظهار داشت‌: با احتساب عوامل اجرایی حج بیش از 500 نفر به سرزمین امن الهی رهسپار می‌شوند تا در مدت انجام مناسک حج تمتع بتوانند از فیض معنوی این ایام  بهره‌مند شوند.

وی با یادآوری اینکه اعزام  زائران حج تمتع استان اردبیل به شکل مدینه بعد صورت می‌گیرد، گفت: حجاع اردبیل در قالب چهار کاروان و پرواز مستقیم از اردبیل عازم سرزمین وحی الهی می‌شوند تا بتوانند مناسک حج را انجام دهند.

مدیر کل حج و زیارت استان اردبیل با گرامیداشت هفته حج و اشاره به تدارک برنامه‌های مختلف در پاسداشت این هفته ادامه داد: همایش بزرگ حجاج اردبیلی امسال نیز برگزار خواهد شد و در این همایش سعی خواهیم کرد اهداف حج و ضرورت انجام این آیین بزرگ توحیدی و معنوی را بهتر و شایسته تبیین کرده و حجاج را در حد توان و وسع با رمزو رموز حج آشنا کنیم.

عباسی افزود: ما در حال حاضر در حال چینش و تقسیم‌بندی حجاج در قالب کاروان‌های مختلف هستیم و تا چند روز آینده به صورت دقیق زمان پرواز و حرکت کاروان‌ها مشخص و معین خواهد شد.

این مسئول با رد شایعات مطرح شده در خصوص کاهش سهمیه استان اردبیل تصریح کرد: ما هیچ کاهشی را نسبت به سهمیه سال گذشته شاهد نبودیم بلکه به همان میزان سال‌های گذشته اعزام حجاج را از ایستگاه پروازی اردبیل شاهد خواهیم بود.

مدیر کل حج و زیارت استان اردبیل در پایان سخنان خود با یادآوری اینکه تمام اقدامات لازم و آمادگی کافی برای اعزام  زائران حج تمتع انجام شده است، به خبرنگار فارس در اردبیل اذعان داشت: حجاج با حضور در کلاس‌های آموزشی و شرکت در تست‌ها و آزمایشات پزشکی و همچنین کلاس‌های مربوط به احکام، آماده‌تر از هر زمان دیگر خود را محیای انجام مناسک حج می‌کنند و امیدواریم با تدارک و پیش‌بینی‌های لازم از سوی مسئولان استانی بتوانیم سفر شایسته و مطلوبی را در سال جاری شاهد و ناظر باشیم.

انتهای پیام/62004/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول