اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش دفتر نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت فارس:

آزمون تعیین سطح امکان دریافت مدارک رسمی را برای طلاب اهل‌سنت مهیا می‌کند

مسئول آموزش و پژوهش دفتر نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت استان فارس گفت: روحانیون اهل‌سنت بعد از شرکت در آزمون تعیین سطح مدارکی دریافت می‌کنند که جنبه رسمی داشته و در هر جایی قابل ارائه است.

آزمون تعیین سطح امکان دریافت مدارک رسمی را برای طلاب اهل‌سنت مهیا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدحسن قدرتی ظهر امروز در حاشیه برگزاری آزمون تعیین سطح روحانیت با اشاره به برگزاری آزمون تعیین سطح روحانیون اهل‌سنت و یکسان‌سازی مدارک مدارس علوم دینی اهل‌سنت اظهار کرد: این امر در گذشته توسط دانشکده الهیات دانشگاه تهران انجام می‌گرفت اما پس از تاسیس دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل‌سنت کشور برای چندین سال آزمون تعیین سطح روحانیون و اساتید اهل‌سنت کل کشور در تهران برگزار می‌شد.

وی با بیان اینکه از سال گذشته آزمون‌های تعیین سطح برای سهولت و راحتی داوطبان در نمایندگی‌های استانی دبیرخانه برگزار می‌شود گفت: امسال آزمون تعیین سطح روحانیون اهل‌سنت فارس، هرمزگان و بوشهر برای دومین سال پیاپی در بندرعباس برگزار می‌شود.

مسئول آموزش و پژوهش دفتر نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت استان فارس با بیان اینکه برگزاری آزمون تعیین سطح فواید زیادی را برای روحانیون و اساتید اهل‌سنت در بردارد گفت: روحانیون اهل‌سنت بعد از شرکت در این آزمون مدارکی دریافت می‌کنند که جنبه رسمی داشته و در هر جایی قابل ارائه هست.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی در خصوص اهمیت و فواید شرکت در آزمون تعیین سطح برای روحانیون و اساتید اهل‌سنت گفت: اطلاع‌رسانی خوب در این حوزه باعث می‌شود تا سطح استقبال از این آزمون هم از لحاظ کمی بیشتر شود و داوطلبین هم از لحاظ کیفی با آمادگی بیشتری حضور داشته باشند.

قدرتی با بیان اینکه لازم است از دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی و خصوصا از معاونت آموزش و پژوهش دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس دینی اهل‌سنت کشور بابت برگزاری خوب آزمون‌ تعیین سطح روحانیون اهل‌سنت تشکر کنیم اظهار کرد: زحمات همکارانم در دفتر نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان باعث شد تا همه چیز برای برگزاری هر چه بهتر آزمون تعیین سطح شرکت‌کنندگان استان فارس در بندرعباس مهیا شود.

وی با مقایسه نحوه فرآیند برگزاری آزمون امسال و سال گذشته گفت: در سال گذشته که بنده هم حضور داشتم هماهنگی خوبی شده بود و آزمون با نظم و ترتیب خوبی برگزار شد.

مسئول آموزش و پژوهش دفتر نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت استان فارس ادامه داد: امسال هماهنگی و اطلاع رسانی چه از لحاظ پیام کوتاه و چه از لحاظ اطلاعیه سایت بهتر شده بود و همکارانم در استان هرمزگان برای هر چه بهتر برگزار شدن آزمون زحمات زیادی کشیدند.

وی با اشاره به محل برگزاری آزمون تعیین سطح روحانیون در بندرعباس تصریح کرد: محل برگزاری آزمون امسال از سال گذشته به مراتب بهتر شده که این هم به خاطر یک سال تجربه برگزاری آزمون تعیین سطح توسط هرمزگان هست و هم به این لحاظ که آزمون ویژه اساتید به صورت جداگانه برگزار می‌شود و ازدحام دو آزمون در یک روز اجتناب می‌کند.

انتهای پیام/88001/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول