اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت نیکشهر:

شوراها وعده‌های خود به مردم را فراموش نکنند

امام جمعه موقت نیکشهر گفت: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا نباید وعده‎هایی که به مردم داده‌اند را فراموش کنند بلکه باید برای تحقق آنها تلاش کنند.

شوراها وعده‌های خود به مردم را فراموش نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از نیکشهر، حجت‌الاسلام علی بولاغ ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد الزهرا (س) نیکشهر اظهار داشت: اهداف رسالت انبیا، تقوا است.

امام جمعه موقت نیکشهر افزود: تعلیم و تزکیه، آزاد کردن مردم از قید و بندهای دنیوی، زنده کردن جوامع اسلامی، تکریم مکارم اخلاق از جمله اهداف رسالت انبیا بوده است.

این مسئول شهادت امام صادق (ع) را تسلیت گفته و به مدح و منقبت ایشان پرداخت.

وی با توجه به آغاز به کار شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان داشت: شوراها پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند که باید مشکلات شهری و روستاها را بررسی و با همکاری مسئولان برطرف کنند.

بولاغ اضافه کرد: مردم در حماسه سیاسی فرمایش مقام معظم رهبری را لبیک گفته و در انتخابات به صورت گسترده شرکت کردند، امروز نوبت مسئولان است، نوبت اعضای انتخاب شده شوراها است که اعتماد مردم را با برطرف کردن مشکلات به خوبی پاسخ دهند.

امام جمعه موقت نیکشهر متذکر شد: یکی از اساسی‌ترین پایه‎های استواری و قوام هر نظام سیاسی به ویژه در جوامع اسلامی، مشارکت مردم در سرنوشت خود و توجه به علائق و خواست آنان در اداره جامعه است.

این مسئول در پایان ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر را نیز تبریک گفت.

انتهای پیام/75004/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول