اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری انتخابات

هیئت رئیسه شوراهای شهرهای زرند ‌انتخاب شدند

با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شوراهای شهرهای زرند ‌انتخاب شدند.

هیئت رئیسه شوراهای شهرهای زرند ‌انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر زرند با انتخاب و معرفی حبیب‌الله خنجری به عنوان رئیس شورای اسلامی زرند برگزار شد.

فرماندار زرند در این جلسه به تشریع وضعیت شهر پرداخت و اظهار داشت: شهرستان زرند به سرعت در حال صنعتی شدن است و با توجه به امکانات و ظرفیت‌های موجود می‌طلبد که اعضای شورا با وحدت و همدلی و به دور از مسائل سیاسی و جناحی در زمینه‌های مختلف تلاش بیشتری داشته باشند.

رضا کرمی با اشاره به تلاش‌ و پیگیری شورای اسلامی شهر زرند در دور سوم ابراز داشت: شورای اسلامی شهر زرند نیز در دور سوم خدمات شایسته‌ای داشتند که شورای چهارم باید از تجارب ارزنده آنان در مسیر پویایی و تحقق شهری آرمانی استفاده لازم را ببرد.

وی با بیان اینکه شورا باید در انتخاب شهردار نهایت دقت را داشته باشد، افزود: انتخاب شهردار از حساسیت بالایی برخوردار است، زیرا یک مسئول متخصص، دارای تجربه و مدیریت قوی در عملکرد شورای شهر تاثیر مستقیم دارد.

کرمی خطاب به اعضای منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی این شهر تصریح کرد: سعی کنید از ورود به مسائل جناحی و حاشیه‌ای پرهیز کنید، زیرا غیر از ضربه به شورا و شهرداری چیزی در برندارد و خط مقدم باید خدمت‌رسانی باشد.

وی خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است که برای هم‌فکری و تعامل بیشتر در زمینه توسه شهرها و روستاها فعالیت‌ می‌کنند.

فرماندار زرند گفت: سال جاری یک دهم اعتبارات شهرستان به شهرداری اختصاص یافته است.

حبیب‌الله خنجری رئیس شورای اسلامی شهر زرند در این جلسه اظهار داشت: به امید خداوند در شورای چهارم با تعامل و به صورت متحد در فضایی سالم و دوستانه برای آبادانی زرند پیش می‌رویم.

وی افزود: تلاش ما بر این است که در پایان این دوره شورا با کارنامه‌ای موفق و قابل دفاع جواب اعتماد مردم را بدهیم.

به گزارش فارس در جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر زرند حبیب‌الله خنجری به عنوان رئیس شورا، سیدرسول تهامی نایب رئیس، علی برزگر خزانه‌دار، سیدعباس تهامی منشی اول و سیدمصطفی تهامی منشی دوم شورای شهر زرند انتخاب شدند.

حبیب‌الله خنجری تنها آزاده شمال استان کرمان است که طی 89 ماه اسارت موفق به حفظ کل قرآن کریم شده و هشت سال بخشدار مرکزی زرند، چهار سال معاون فرماندار زرند و عضو شورای اسلامی دور سوم و مسئولیت ستاد آزادگان از جمله سوابق خدمتی وی است.

بنابراین گزارش، همچنین در شورای اسلامی شهر خانوک سیداحمد مهدوی به عنوان رئیس و یدالله عرب‌نژاد به عنوان نایب رئیس در شورای اسلامی شهر یزدانشهر علی ایزدی به عنوان رئیس و جواد رجبی نایب رئیس و در شورای اسلامی شهر ریحانشهر حسین عرب‌پور رئیس و حسین سرناز به عنوان نایب رئیس انتخاب شدند.

انتهای پیام/80022/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول