اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعدازظهر امروز صورت گرفت

انتخاب اعضای هیئت رئیسه شوراهای شهر و روستای قرچک

همزمان با آغاز به کار دوره چهارم شوراهای شهر و روستا، اعضای هیئت رئیسه هشت روستای تابعه بخش مرکزی قرچک انتخاب شدند.

انتخاب اعضای هیئت رئیسه شوراهای شهر و روستای قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، انتخاب اعضای هیئت رئیسه شوراهای روستاهای قرچک که طی مراسمی از بعدازظهر امروز آغاز و تا شب به طول انجامید با حضور ابراهیمی معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان، بهنام جهانی بخشدار مرکزی، جهرانی مسئول بازرسی فرمانداری، مسکنی مسئول حراست فرمانداری و اعضای جدید دوره چهارم شوراها برگزار شد.

در این مراسم اعضای هیئت رئیسه شامل رئیس شورا، نایب رئیس، خزانه دار، منشی و نماینده شورای بخش مرکزی برای هر یک از روستاهای قشلاق اول، قشلاق دوم، قشلاق جیتو، داودآباد، امین آباد، محمدآباد، ولی آباد و صالح آباد انتخاب شدند.

بخشدار مرکزی قرچک با اشاره به جایگاه با اهمیت شوراهای روستا اظهار داشت: اعضای شورا توسط مردم انتخاب شده‌اند و بایستی در برابر تمام مطالبات مردم پاسخگو باشند و در راستای تحقق آن از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

بهنام جهانی ضمن تشکر از اقدامات اعضای شوراهای دوره قبل و تبریک به اعضای جدید، از آنان خواست به منظور رفع مشکلات روستاییان برنامه‌ریزی دقیق‌تر و مثمرثمری داشته باشند و تعامل سازنده با تمام دستگاهای اجرایی شهرستان را مدنظر قرار دهند.

وی به انتخاب دهیاران بر اساس معیارهای اسلامی و انقلابی اشاره کرد و از شوراهای جدید خواست در این راستا دقت لازم را مبذول دارند.

این مسئول همچنین از اعضای جدید خواست تا ارتباط مستقیم با عامه مردم و رابطه تنگاتنگ با خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و نخبگان روستاها را حفظ کنند.

بخشدار مرکزی قرچک از منتخبین مردم در شوراهای روستاها خواست با استفاده از توان خود، برای حل مشکلات مردم در اسرع وقت اقدام نمایند.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قرچک نیز در ادامه این مراسم توصیه‌هایی را به اعضای جدید شوراها در جهت بهبود وضعیت خدمات‌رسانی در روستاها عنوان کرده و از اعضای جدید خواست قدم‌های مثبت و سازنده‌ای در این خصوص بردارند.

انتهای پیام/2462/ع40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول