اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی:

قمی‌ها رکورد مشارکت در همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی را شکستند

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی از رکوردشکنی قمی‌ها در برگزاری همایش‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی خبر داد.

قمی‌ها رکورد مشارکت در همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی را شکستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی مجدآرا پیش از ظهر امروز در مراسم پایانی برگزاری چهاردهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی استان قم که در مسیر حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران برگزار شد، در جمع مردم ورزش دوست شرکت‌کننده در این همایش اظهار داشت: کشور عزیزمان این روزها به واسطه نزدیک شدن به ماه مبارکی که مقارن با میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) و آغاز دهه کرامت است حال و هوایی خاص دارد.

وی ادامه داد: مصادف شدن با این ایام مبارک و شاد این زمینه را فراهم کرد تا امروز با همت و تلاش تمام دست‌اندرکاران توسعه ورزش همگانی در این استان و کشورمان در خدمت شما مردم ورزش دوست و همیشه در صحنه استان قم باشیم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی اضافه کرد: ما نظیر چنین همایش بزرگ پیاده‌روی را که به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) در حال انجام است، به لطف خدا مورد استقبال شما مردم قرار گرفت پیش از این در شهرهای بزرگ کشور برگزار کرده‌ایم و آنجا نیز مورد استقبال وافر مردم قرار گرفته و هفته آینده نیز به یمن میلاد با سعادت امام رضا (ع) میهمان مردم شریف مشهد مقدس خواهیم بود.

این مسئول یادآور شد: به نقل از دانشمندان خبره در مسائل ورزش باید بگویم که فعالیت‌های بدنی شدید آنچنان که باید و شاید در افزایش سطح سلامتی افراد جامعه تاثیر مثبت ندارد در حالی که روزانه چند دقیقه یا ساعتی پیاده‌روی کردن تاثیر بسیار مضاعفی بر افزایش سلامتی می‌گذارد.

مجدآرا خاطرنشان کرد: در هر روز نیم ساعت و حدود 5 تا 6 کیلومتر پیاده‌روی کنید چرا که زمینه‌ساز از بین رفتن بسیاری از بیماری‌ها می‌شود و بین 30 تا 40 درصد بیماری‌ها از این طریق یا کاهش می‌یابد و یا قطعا از بین می‌رود.

وی در پایان از مشارکت وصف‌ناپذیر مردم قم در چهاردهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی این استان تقدیر کرد و ابراز داشت: با نگاهی که به میزان مشارکت مردم تمام نقاط کشور در همایش‌های پیاده‌روی هر استان می‌اندازم باید بگویم که قمی‌ها رکورد حضور در همایش‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی را رسما شکستند.

چهاردهیمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی استان قم امروز به مناسبت آغاز دهه کرامت و میلاد با سعادت فرزندان حضرت امام موسی کاظم (ع) در مسیر هفت کیلومتری بلوار پیامبر اعظم (ص) از حرم کریمه اهل بیت (س) تا مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

انتهای پیام/78002/ن30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول